Penampilan Yasmin Hani Undang Pelbagai Reaksi wargamaya.

Personaliti TV dan pelakon, Yasmin Hani mencuri perhatian wargamaya selepas  dilihat memuatnaik beberapa foto di media sosial miliknya, baru-baru iniMenerusi hantaran di Instagram, Yasmin dilihat menggayakan round neck tank top putih serta short pant berwarna maroon.

Perkongsian Hani walaubagaimanapun meraih pelbagai reaksi dalam kalangan netizen apabila melihat penampilan Yasmin, serta ada yang teruja melihat pelakon ini tetap kelihatan muda biarpun sudah memasuki usia 40-an.

Terdahulu, pelakon ini pernah mendapat teguran netizen selepas memuatnaik foto dirinya bersama kekasihnya, Aliff Hadi berpelukan sambil memakai pakaian serba hitam. Rata-rata netizen menyifatkan tindakan pasangan ini dilihat sebagai kurang manis kerana mereka masih belum mempunyai ikatan yang sah.

Sekadar info, Yasmin Hani pernah mendirikan rumah tangga dengan Sha’arin Mohamed Razali pada 2011. Namun, telah berpisah pada Disember 2021. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan dua cahaya mata, Noah Ismail Wong, dan Eissa Elzander Wong.

Kredit Murai. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version