Dah berbaik semula dengan Awie, Amy Search dedah kini ada rancang sesuatu dengan Awie

Penyanyi lagenda rock, Datuk Amy Search beryukur kerana dapat berbaik semua dengan sahabat lamanya, Datuk Awie Wing selepas beberapa tahun berseteru. Menyedari usia yang semakin lanjut, Amy atau nama sebenarnya Suhaimi Abdul Rahman, 64, memberitahu dia membuat keputusan untuk melupakan segala sengketa dan bersahabat kembali. “Saya berasa syukur, alhamdulilah kami bersatu kembali mengikat tali ini (persahabatan) semula. Dan bagi saya dia kawan yang dari awal dulu lagi, jadi saya lupakan cerita yang belakang tu.

“Jadi kita melihat ada sesuatu benda yang baik yang akan kita rancangan pada masa hadapan. “Saya pun fikir, saya bukan ada banyak masa (hidup) 20 atau 30 tahun lagi. Jadi saya rasa kita berkahir dengan jalan yang terbaik,” katanya. Penyanyi yang popular dengan lagu Isabella itu, ditemui selepas acara pelancaran KEPCI Music Festival di Sunway Pyramid pada Selasa. Tambah Amy lagi, dia dan Awie sudah merancang sesuatu bersama dan bakal mengumumkannya tidak lama lagi.

“Awie adalah antara one of the best artis dan penyanyi dalam rock & roll jadi adalah baik untuk kami bersemi kembali dan merancang sesautu yang lebih baik di masa akan datang. Saya boleh kata akan ada sesuatu yang kami berdua mahu umumkan,” ujarnya. Hubungan dua penyanyi rock legenda ini dingin selepas pemain dram Search, Allahyarham Yazit Ahmad pergi menghadap illahi pada 2019. Konflik timbul selepas Amy mengakui terluka dengan komen Awie yang mendakwanya mengabaikan Allahyarham Yazit ketika sakit.

Sumber: Gempak. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version