Isteri suri rumah tapi suami sanggup pjj, sekali kantoi rupanya suami banyak habis duit sebab ni

MENJAGA keharmonian hubungan suami isteri berpandukan ajaran agama menjadi kunci utama kebahagiaan rumah tangga. Namun, lain pula cerita wanita ini yang kecewa suaminya tergamak melakukan dosa besar meskipun usia perkahwinan sudah mencecah 11 tahun. Dakwa wanita yang menjalani perhubungan jarak jauh (PJJ) itu, suaminya pernah tak setia dengan rakan sekerja, namun terbaharu dia terkejut apabila mendapat tahu lelaki tersebut turut melanggan orang luar.

“Suami yang dikahwini 11 tahun rupanya ada habit yang buruk. Saya dah tawar hati. Tapi malam tadi, anak suruh buka telefon ayah dia yang satu lagi untuk tengok YouTube. Selepas dia kantoi tak setia dengan kawan tempat kerja, (dulu) saya tanya dia siapa perempuan tu? Terus dia tengking saya depan anak. Semenjak tu la saya tak berani dah buka telefon dia. Tapi malam tadi anak suruh carikan cerita untuk dia tengok YouTube. Tapi anak saya buka WhatsApp. Masa tu la tertengok,” ujarnya menerusi perkongsian yang tular menerusi aplikasi TikTok.

Menurut wanita itu, dia sempat ‘menyiasat’ aplikasi-aplikasi dalam peranti itu sebelum menemui mesej perbualan antara suaminya dengan beberapa orang yang pernah dilanggan. “Gambar perempuan menjolok mata. Sekali tengok, Ya Allah. Semuanya tak elok. Banyak kali dia pernah buat. Ya Allah, isteri mana yang tak sedih. “Patutlah dia tak bagi saya ikut dia pindah Kuala Lumpur. Padahal saya ni suri rumah saja. Boleh saja ikut suami ke Kuala Lumpur. Rupanya dia suka melanggan,” ceritanya lagi.

Penemuan mesej-mesej itu turut merungkai punca suaminya jarang memberi nafkah memandangkan banyak wang telah dibelanjakan untuk kegiatan tidak bermoral. “11 tahun baru saya tahu. Saya dengan anak-anak duduk jauh. Dia boleh bersenang lenang dengan orang lain. Patutlah selama ini tak ada duit nak bagi nafkah. “Kerja bagus tapi kedekut. Setiap kali minta nafkah selalu kena marah. Mak mentua pula selalu tuduh saya habiskan duit anak dia. Dia tak tahu anak dia kedekut sangat,” kata wanita itu lagi.

Berdasarkan tangkap layar WhatsApp, wanita yang dilanggan suaminya meletakkan harga RM600 untuk khidmat selama dua jam yang mana pelanggan perlu membayar deposit RM100 terlebih dahulu. Seorang lagi wanita turut menawarkan khidmat sama dengan kadar RM260 untuk 45 minit. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version