Baru balik dari Jeddah, Ebit Lew nekad untuk buat laporan polis lepas tular cerita pasal dia

PENDAKWAH selebriti terkenal, Ebit Lew tampil membuat laporan polis berhubung beberapa fitnah yang dilemparkan terhadap dirinya baru-baru ini. Ebit atau nama sebenarnya Ebit Irawan Ibrahim, 39, berkata, laporan polis itu dilakukan sejurus dia pulang daripada Jeddah, Arab Saudi pukul 12 malam tadi. “Bismillah. Baru sampai dari Jeddah 12 malam tadi terus ke balai polis buat laporan mengenai fitnah-fitnah melampau yang langsung tidak berasas ke atas saya,” katanya. Pendakwah itu memaklumkan perkara tersebut dalam satu hantaran di Instagram pada awal pagi Isnin.

Dia tampil membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Subang Jaya (USJ 8), Selangor. Jelas Ebit, dia hanya menyerahkan sepenuhnya kepada pihak polis dan peguamnya untuk mengambil tindakan susulan berhubung isu tersebut. “Saya serahkan kepasa pihak polis untuk mengambil tindakan. Saya juga telah menyerahkan kepada pihak peguam saya untuk tindakan selanjutnya,” ujarnya. Pada Jumaat lepas, wanita bertatu dari Indonesia dikenali sebagai Mondy Tato tampil membuat pendedahan terdapat beberapa kali cubaan gangguan sksl oleh individu yang berperwatakan alim.

Ketika melakukan pendedahan di sesi podcast bersama penyanyi rap Caprice itu, Mondy mendakwa kejadian berlaku bermula hari pertama dia tiba di Malaysia. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version