Tular pasal hari yang Marissa tempah hotel sama dengan hari dia bercuti dengan keluarga, tapi ini pula respon dari bekas isteri

Isu mengenai Marissa Dania Hakim dilihat semakin rancak diperkatakan warganet, pendedahan demi pendedahan telah dibuat oleh wanita yang dikenali sebagai Misya dan kali ini ada lagi kenyataan yang dibuat oleh mngs yang mengejutkan orang ramai. Daripada bukti check in hotel, video bekas suaminya bila ditanya pasal Marissa dan kali ini Misya menyatakan bahawa tindakannya tularkan gadis yang masih belum cukup umur 18 tahun itu ada hubungan sulit dengan bekas suaminya telah mendapat keizinan daripada orang tuanya sendiri iaitu pelakon Abby Abadi dan Norman Hakim.

Memetik laporan Xtra, pendedahan ini diberikan oleh Misya sendiri menerusi platform X miliknya. Hari check in hotel, sama dengan hari Marissa bercuti bersama keluarga? Memandangkan perkongsian ini tular, pastinya ia mendorong warganet untuk ‘gali’ bermacam-macam info dan hasilnya, mata tajam warganet menemui satu perkongsian daripada Instagram milik Norman Hakim pada tarikh 9 Jun 2023. Seperti yang kita sedia maklum, Misya ada kongsikan bukti bekas suami dan anak pelakon berkenaan ‘check in’ hotel pada 8 dan 9 Jun 2023. Jadi, ia membuatkan warganet curiga dengan dakwaan Misya kerana tarikh yang sama Marissa bersama keluarga bercuti ke sebuah negeri di utara.

“Wehh tapi 9 Jun tu Marissa bercuti dgn family dia ke utara. Bila pulak dia check in, ke Marissa tolong booking je aduh ke camne ni” – warganet Bagi menjawab persoalan warganet, Misya menjelaskan yang mana mereka didakwa hanya check in untuk beberapa jam sahaja.

Sumber: Lobak Merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version