Gagal laksanakan ikut waktu yang ditetapkan, bekas isteri luah rasa terkilan Imam Muda Syed Faris culas bayar nafkah anak

CULAS bayar nafkah anak-anak, bekas isteri pendakwah bebas, Imam Muda Syed Faris iaitu Nur Hidayu terkilan dengan sikap bekas suaminya yang mengabaikan tanggungjawab tersebut. Menurut Hidayu, 36, mahkamah telah memerintahkan Syed membayar nafkah sebanyak RM2,000 sebulan untuk lima orang anak, namun sehingga kini dia gagal melaksanakan perkara itu mengikut waktu yang ditetapkan. “Makin lama makin banyak tunggakan bulanan yang tidak dijelaskan, jadi ia boleh menganggu proses pendidikan anak-anak.

“Untuk lima orang anak ini, mahkamah perintahkan bayaran sebanyak RM2,000 sebulan,” katanya. Untuk rekod, Hidayu dan Syed telah berpisah pada 28 Mei 2020 dan sudah berkahwin baharu pada 20 Februari 2022. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version