Tengah hangat pasal kes bli, Fathia Latiff tampil pertahankan Uqasha Senrose

Kecoh diperkatakan baru-baru ini individu yang mendakwa menjadi mngsa bli kepada pelakon, Uqasha Senrose dikhabarkan sudah pergi menghadap illahi pada 31 Oktober lalu. Perkara tersebut didedahkan oleh rakan mngsa bli berkenaan. Susulan spekulasi hangat itu, pelakon Fathia Latiff menyelar tindakan individu tersebut yang didakwa sengaja menaburkan fitnah terhadap Uqasha. Menerusi perkongsian semula sesi siaran langsung Uqasha dan individu tersebut, Fathia dilihat memberi amaran terhadap individu berkenaan ekoran tindakannya yang dianggap keterlaluan.

“Sis yang tuduh Uqasha, jangan sampai awak yang kena accuse of defamation (tuduhan fitnah) ye, takut awak yang kena. Jangan sampai saya dedahkan wajah awak, jangan rasa awak boleh srang orang lain. Nak try ‘gaslighting’ ke sis? Pada Mac lalu, nama Uqasha secara tiba-tiba menjadi tular selepas seorang pengguna media sosial membuat pengakuan secara terbuka dia pernah menjadi mngsa bli Uqasha sewaktu zaman persekolahan.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version