Belum habis lagi pasal isu Alif Teega, kali ni ada individu dedah kakak kandung Fatin Umaidah dibuang keluarga sebab tak sokong perkahwinan dia

Seorang individu yang mengaku dia merupakan abang ipar kepada isteri kedua Aliff Teega iaitu Fatin Umaidah tampil mendedahkan ‘perangai sebenar’ keluarga wanita tersebut kepada umum. Menerusi hantaran panjang lebar di TikTok, individu yang dikenali sebagai Cik Wan mendakwa dia dan isterinya yang juga kakak kandung kepada Fatin telah dibuang oleh keluarganya. Dakwa Cikgu Wan lagi, isterinya yang dikenali sebagai Arma dibuang keluarga disebabkan tidak menyokong tindakan Fatin yang mahu berkahwin dengan Alif.

Dalam pada itu, Cikgu Wan turut mendakwa dia telah menerima layanan yang buruk daripada keluarga mentuanya. Selain itu, dia juga mendakwa ibu mentuanya tidak mengenang budi dan jasa baik yang pernah diberikan kepadanya. Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version