Dato Aliff Syukri luah rasa bengang bila tular video Diva Aa bkr gambar dia

eberapa hari lepas, tular sebuah video yang memaparkan usahawan sensasi, Aliff Syukri dilihat telah menarik rambut pengacara kontroversi, Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA di atas pentas persembahan sebuah program di Singapura. Isu tersebut telah menimbulkan perbalahan di antara dua individu ini sehinggakan Diva AA mahu mengeluarkan saman malu RM100 juta terhadap jutawan kosmetik tersebut. klik sini untuk lihat video.

Pun begitu, semalam, Aliff Syukri memuat naik sebuah video memaparkan Diva AA telah membakar gambar miliknya dan seakan-akan melakukan ritual sihir. Azwan Ali dilihat menyuruh seseorang membakar bahagian muka Aliff Syukri sehingga hangus sambil menyebut perkataan ‘sihirkan’ berkali-kali. “Sihirkan, sihirkan… Kena sihir kena bkr, itu je nak ajar kau. RM100 juta tetap! Hangus tak muka dia? Aliff tengok video ni. Puii!” kata Azwan. Menerusi posting itu, Aliff Syukri menyatakan tindakan tersebut sebagai keterlaluan dan dia hanya menunggu peguamnya bertindak akan hal tersebut kerana semuanya fitnah semata-mata.

“Ini sangat keterlaluan. Azwan, banyak saya bersabar. Member saya berikan video ini sebagai bukti. This is not funny b*tch. Tunggu lawyer saya bertindak. Apa yang diperkatakan oleh (tentang) saya itu adalah fitnah semata-mata. Anda boleh nilai sendiri tindakan dia. Saya malas nak membalas ataupun respon dari mana-mana pihak,” tulisnya. Video tersebut telah mendapat pelbagai respon daripada warganet yang menganggap kes ini kemungkinan sekadar marketing semata-mata, malah ada juga yang mengecam tindakan Diva AA.

Sumber: Lobak Merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version