Setelah sekian lama menyepi, akhirnya Elyana kembali untuk berlakon dalam drama

Elyana adalah satu nama yang tidak asing lagi dalam industri seni tanah air. Kemunculan pertamanya dalam drama Dunia Baru suatu ketika dahulu, sememangnya menjadi satu fenomena. Namun, selepas pandemik Covid-19, Elyana mengambil keputusan untuk berehat dari bidang seni dan lebih memfokuskan kepada penjagaan kesihatan dan masa bersama keluarga. Kini selepas empat tahun berehat, Elyana kembali terbuka untuk berlakon semula, dan kali ini memilih untuk bekerjasama dengan penulis dan pengarah, Wan Hasliza Wan Zainuddin bagi drama terbaru Yang Tahu Je Tahu.

“Dalam banyak-banyak production house, tawaran lakonan dari KL Motion adalah yang sukar untuk saya tolak kerana, saya sangat suka dengan hasil kerja pengarahnya sendiri, iaitu Wan Hasliza Wan Zainuddin,” katanya. Drama ‘Yang Tahu Je Tahu’ adalah berkisarkan tentang penyiasatan Inspektor Jah, watak lakonan Elyana dalam merungkai kejadian cubaan bunuh diri oleh Borhan yang berusia 17 tahun. Tanpa di ketahui perkara itu hanyalah satu helah bagi menutup sebuah jenayah yang dilakukan oleh rakan-rakannya. Namun, dek kerana kekurangan bukti, pihak polis menghadapi kesukaran bagi mencari siapa dalang si sebalik jnyah ini. Ditambah pula dengan janji setia penjenayah, biar apa pun yang terjadi, tidak akan menyerahkan nama satu sama lain.

Sumber: Gempak. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version