Hangat pasal majlis Hafidz Roshdi, sekali ramai yang sindir Athira Yuhada di media sosial

Teka teki mengenai majlis pernikahan Hafidz Roshdi dan Athira Yuhada akhirnya terjawab apabila pelakon itu mengumumkan mengenai berita pernikahannya semalam. Difahamkan, malam tadi berlangsung majlis respsi pasangan tersebut dan Melodi ada berkongsikan momen hari bahagia Hafidz dan Athira di TikTok. Menerusi video tersebut, Hafidz dan Athira dilihat bahagia di majlis mereka itu serta tampil serba putih di acara berkenaan. Namun, apa yang menjadi perhatian di ruangan komen dibanjiri dengan komen sindiran serta kritikan terhadap Hafidz. Malah, ada yang mempersoal keadaan sakit mental pelakon itu. Klik sini untuk lihat video.

Dalam pada itu, ramai yang menyindir isteri Hafidz serta melakukan ‘face shaming’.  Malah ada yang menyamakan wajah Athira dengan watak filem Frozen iaitu Olaf. Terdahulu, hangat diperkatakan apabila Athira didakwa enjadi punca keretakkan rumah tangga Hafidz dan bekas isterinya, Nurul Shuhada.

Sumber: Rotikaya. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version