Dulu banyak duit tapi tiada arah tujuan, kalau boleh putarkan masa balik ini yang Puteri Sarah nak ubah

KETIKA di kemuncak populariti, Puteri Sarah Liyana dilimpahi kemewahan namun pelakon itu mendedahkan kehidupannya tidak mempunyai tujuan. Kata pemilik nama penuh Puteri Sarah Liyana Megat Kamarudin, 39, ini memberitahu jika masa dapat diputarkan semula dia mahu mengubah gaya hidup terutamanya dalam soal pengurusan wang. “Kalau masa boleh diputar semula saya ingin menukar gaya hidup dan cara pengurusan wang. Dulu walaupun banyak duit tapi tiada arah tujuan. “Sekarang saya bersyukur masih dilimpahkan dengan kemewahan cuma bezanya saya dapat rasakan keberkatan.

“Dulu tak tahu nak buat apa dengan duit tapi sekarang kalau ada duit perkara pertama sekali saya akan utamakan anak-anak,” katanya. Aktres itu berkongsi perkara itu menerusi temu bual podcast yang dimuat naik di saluran YouTube Syok. Cerita pelakon drama Suri Hati ini lagi, sebelum ini wang yang diperolehi dirasakan seperti tidak cukup selain jarang berfikir untuk diri sendiri kerana tidak mempunyai komitmen. “Dulu rasa seperti tidak pernah cukup. Duit hanya untuk bersuka ria… Untuk diri sendiri tak fikir apa. Tiada komitmen.

“Sekarang saya sudah mempunyai komitmen dan wang diperolehi rasa lebih berkat. Apabila tengok ibu bapa saya gembira, baru saya rasa seperti anak, ibu dan manusia berguna,” katanya. Dalam pada itu, Puteri Sarah bersyukur kerana buat pertama kali dapat membawa ibu bapanya bercuti menggunakan pendapatan yang diperoleh atas usahanya sendiri. Katanya, semua usaha dan hasil titik peluh yang diperoleh kini adalah semata-mata bagi membahagiakan ibu bapa dan anak-anaknya.

“Masa muda bila dapat duit berlakon hanya enjoy untuk diri sendiri sebab fikir ibu bapa sudah ada wang mereka sendiri. Tujuan saya sekarang adalah menggembirakan Syaikhul dan Sumayyah. Ibu bapa saya… Macam baru-baru ini saya bawa keluarga pergi bercuti. Itu adalah kali pertama saya bawa mereka bercuti menggunakan wang daripada hasil titik peluh sendiri,” ujarnya. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version