Menghitung hari nak lahirkan ank kedua, Shila Amzah berharap dapat bersalin secara normal

Menghitung hari nak melahirkan cahaya mata, penyanyi Shila Amzah meminta tip untuk bersalin secara normal di Instastory daripada pengikut laman Instagram. Ada juga warganet berharap isteri kepada pempengaruh media sosial, Ubai MZ itu berkongsi tips yang diterima. “Hi Sha, kalau dapat tips kongsi dekat kiteorang please. Terima kasih,” tulis individu yang dikongsikan Shila di Instastory. Membalas semula kepada individu itu, Shila berkata dia masih mengumpul cara-cara untuk bersalin secara normal memandangkan keadaan serviks dia masih sama seperti kehamilan pertamanya sebelum ini.

Malah penyanyi lagu Patah Seribu ini juga berharap dan memohon doa daripada semua orang agar dirinya dapat melahirkan anaknya secara normal. “Saya tengah kumpul ini. Benda dia sebab kali terakhir saya memeriksa saya mempunyai serviks posterior macam kehamilan saya sebelum ini. But the further I go, hopefully as it progresses boleh jadi anterior. Ini merupakan yang paling lama saya mengandung setakat ini sebab nak cuba bersalin secara normal selepas operasi (doakan tau),” kongsi Shila.

Terdahulu Shila berkata dia membuat keputusan kembali ke tempat di mana anak sulungnya dilahirkan iaitu Hospital Canselor Tuanku Muhriz UKM (HUKM) biarpun pada mulanya mahu memilih hospital swasta yang lain. Untuk rekod, Shila sah bergelar isteri kepada Ubai pada 5 Ogos 2023 dan kini sedang hamil anak pertama hasil perkongsian hidup bersama. Shila pernah berpisah talak satu dengan Haris Idraki pada 8 Februari 2022 selepas empat tahun berkahwin dan hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang cahaya mata lelaki Seth Uwais.

Sumber: Gempak. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Exit mobile version