Bangga dengan cara Uqasha urus anak, Kamal Adli kongsikan cabaran bila dah ada anak ni

Pelakon Kamal Adli berkongsi perkembangan cahaya mata sulungnya, Hawra Uqaira bersama aktres Uqasha Senrose yang selamat melahirkan dua bulan lalu. Menurut Kamal, cabaran sebagai seorang bapa adalah untuk berjaga di waktu malam. “Hawra Uqaira dah masuk dua bulan. Alhamdulillah baby sihat, kami terkejut sekejap dah membesar. Banyak rupa saya sebab ikut mata saya. Awal-awal sukar sikit saya kena tukar shift dengan Uqasha. Uqasha ambil siang, saya malam tapi malam pun Uqasha ada bangun juga. Susah rupanya berjaga malam ni sebab dia macam nak tidur tak nak tidur.

Selain cabaran kena berjaga malam, nak mencari susu formula yang sesuai dengan baby pun sukar.” Dalam pada itu, Kamal turut menyatakan rasa bangga terhadap isterinya yang tidak pernah mengeluh menjaga anak mereka. “Uqasha Alhamdulillah okay baru lepas habis pantang. Saya bangga dengan Uqasha sebenarnya sebab cara dia jaga baby tu. Macam saya sendiri tak selarat itu maknanya walaupun tiga empat pagi dia boleh bangun dodoikan. Saya tengok dia lama-lama memang dia seorang ibu yang sebenar sebab sebelum ada baby dia sejenis penat untuk bangun.

Saya gembira tengok perubahan Uqasha sebagai seorang ibu dia memang betul-betul boleh bangun, menyusu dan tak merengek langsung.” Disoal sama ada pembantu untuk menjaga bayi mereka, Kamal memberitahu dia mahu fokus menjaga Hawra sendiri tanpa bantuan orang luar. “Ada ambil bantuan confinement lady tapi untuk uruskan pantang sahaja dan cuma ada mak mentua sebab kami nak fokus jaga baby betul-betul.”

Kamal berkata demikian semasa ditemui di sidang media Majlis Pelancaran Viu Original Nafsu yang diadakan di The Exchange TRX, semalam. Untuk rekod, Kamal dan Uqasha mendirikan rumah tangga pada 7 Disember 2021 dan selamat melahirkan seorang cahaya mata perempuan, Hawra Uqaira pada 27 April lalu.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Exit mobile version