Hadiri ke istiadat persandingan anak Sultan pahang, Datuk Siti berharap diberi kesempatan untuk tengok anak anak naik pelamin

Sebagai seorang ibu, penyanyi nombor satu negara Datuk Seri Siti Nurhaliza ingin melihat kebahagiaan anak-anaknya apabila dewasa kelak. Menerusi hantaran yang dimuat naik di Instagram Story, Siti bersama suami Datuk Seri Khalid Jiwa menghadiri ke istiadat persandingan anakanda Sultan Pahang, Tengku Puteri Raja Tengku Puteri Afzan Aminah Hafidzatullah, dengan pasangannya, FD Idzham FD Iskandar, yang berlangsung dengan penuh tradisi di Balai Mahkota, Istana Abdulaziz pada Ahad.

Dalam masa yang sama, pelantun lagu Anta Permana tersebut berkata, dia menyimpan hasrat untuk melihat cahaya matanya mendirikan rumah tangga suatu hari nanti. “Sambil tengok, sambil kepala berfikir. Semoga diberi kesempatan melihat anak-anak nanti naik pelamin.” Penyanyi berusia 45 tahun itu turut mendoakan agar anak-anaknya dikurniakan jodoh yang baik. “Semoga ditemukan jodoh yang baik. Amin Ya Rabb.”

Sementara itu, Siti turut mempersembahkan beberapa buah lagu di majlis istiadat perkahwinan diraja tersebut antaranya Dengarkanlah, Bukan Cinta Biasa dan Endless Love. “Khas buat mempelai yang sama cantik, sama padan. Moga terus berbahagia hingga ke jannah.” Untuk rekod, Siti berkahwin dengan Datuk K pada 21 Ogos 2006 dan mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Siti Aafiyah,6, dan Muhammad Afwa, 3.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version