Pernah dikasari oleh peminat sendiri, rupanya ini sebab Fazura bawa 5 orang bodyguard ke mahkamah

Pengurus kepada pelakon Nur Fazura iaitu Iman Tang tampil menjelaskan spekulasi warganet berhubung tindakan aktres itu membawa lima pengawal peribadi ke Mahkamah Rendah Syariah Petaling Subang Bestari, Selangor, pada Rabu. Ketika ditemui, Iman atau nama sebenarnya Nur Iman Tang, 49, memaklumkan ianya adalah satu keperluan demi memastikan keselamatan aktres itu terjamin selain mengelakkan daripada berlakunya perkara tidak diingini.

“Itu adalah kebiasaan Fazura bila dia pergi ke majlis mana-mana, dia memang akan upah pengawal peribadi. Saya sebagai pihak pengurusan memang benarkan sahaja permintaan itu sebab pernah ada kejadian orang kurang sopan datang untuk bergambar tetapi ambil kesempatan. Sebelum ini pernah Fazura pergi Mahkamah Tinggi tanpa bodyguard, keadaan jadi tidak terkawal dan dia dikasari peminat.”

Iman berkata demikian ketika ditemui di majlis sidang media, Konsert Govinda, Hal Hebat, pada Rabu. Tambah Iman lagi, ianya juga adalah sebagai langkah berjaga-jaga memandangkan mereka tidak tahu bagaimana keadaan di mahkamah pada hari itu. “Macam semalam, kami tak tahu keadaan dekat mahkamah macam mana sebab berkemungkinan ramai datang termasuk peminat. Cuma saya berpesan dekat bodyguard supaya tidak berkasar dengan rakan media.”

Sementara itu, Iman menegaskan bahawa pihaknya juga enggan mengambil peduli tentang apa yang dibahaskan warganet di media sosial kerana mereka tidak tahu apa dilalui aktres itu. “Bagi saya perkara tersebut tidak menjadi isu pun, kadangkala kita tak boleh terlalu ambil peduli tentang apa yang warganet katakan. Bila ada sesuatu jadi, mereka akan cakap pula takkanlah Fazura tak bawa pengawal peribadi, kan dah kena macam ini.

Netizen pula yang ‘bantai’ kita, tapi bila ada mereka tanya pula kenapa sampai lima.” Terdahulu, pada 13 September lalu, Nur Fazura atau nama sebenarnya Nur Fazura Sharifuddin, 41, memfailkan pisah terhadap Fattah di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari. Kehadiran pelakon filem J-Revolusi itu ke Mahkamah tersebut jadi perhatian apabila seramai lima pengawal peribadi ditugaskan untuk melindunginya.

Imbas kembali, Fattah dan Fazura mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang anak perempuan, Nur Fatima Aisya yang kini berusia tiga tahun. Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Exit mobile version