Pelik bila ada yang puji dia muda, sekali Atikah Suhaime dedah umur sebenar buat ramai yang tak sangka

Pelakn, Atikah Suhaime menarik tumpuan ramai selepas dia meluahkan perasaan pelik tentang isu umur dalam lingkungan 30an. Atikah Suhaime bagai mana pun dalam pada masa sama menjadi tumpuan warganet selepas dia memuat naik satu rakaman pendek untuk tatapan umum. Atikah Suhaime bagai mana pun turut mengejutkan peminat dan warganet apabila dia mendedahkan usianya yang kini mencecah 31 tahun namun dia dikatakan lebih kelihatan 20an sahaja dan membuatkan ada yang tidak percaya. Menerusi akaun TkTok milik Atikah Suhaime yang telah diikuti ribuan pengguna platform tersebut menunjukkan pelakon ini meluah kan perasaan pelik disebabkan apabila ada yang berjumpanya menegur dia kelihatan masih muda. Dia sekali lagi menegaskan rasa peliknya kerana dia baru sahaja berusia 31 tahun dan adakah dia perlu kelihatan ‘makcik.makcik’.

Tambahnya lagi, tentu sahaja dia kelihatan muda disebabkan lingkungan umur 31 itu sememang nya masih muda. Video pendek dik0ngsikan Atikah Suhaime ini bagai mana pun mendapat perhatian ribuan warganet. “Shoutout to 30yr old ladies out there. 30 masih muda okayyyy bukan tua.” Tulis Atikah Suhaime diruangan kapsyen pula. Manakala menjengah ke ruangan komen, ternyata ramai mempunyai pengalaman yang sama dengan pelakon tersebut mengenai usia mereka yang 30-an namun ditegur seolah-olah sudah tua. Selain itu, anda juga jangan ketinggalan untuk mengikuti beberapa kisah menarik lain yang kami kongsikan seperti berikut.

SUMBER:HCL. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda sendiri. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih.

Exit mobile version