Rupanya ini sebab Angelina Jolie enggan bercumbu dengan Johnny Depp dalam satu penggambaran

Siapa tak kenal dengan dua selebriti popular ini. Dalam filem Hollywood, adegan cumbu mungkin kelihatan biasa. Demi tuntutan peranan, membuatkan para pelakon perlu bersikap profesional dalam melakukan babak tersebut. Pelakon Hollywood Angelina Jolie sebelum ini dikatakan enggan mencumbu Johnny Depp semasa mereka menjalani penggambaran untuk The Tourist kerana didakwa nafas berbau. Seorang pengguna Twitter mengatakan bahawa Jolie tidak mahu mencumbu Johnny Depp sehinggalah dia menggunakan ubat kumur.

Netizen mempertahankan Johny Depp

Menurut Intepseleb, terdapat seorang pengguna twitter menyatakan Angelina Jolie enggan cumbu Johnny Depp dalam “The Tourist” pada mulanya, kerana nafas berbau dan kebersihan diri yang dikatakan agak teruk. Akhirnya aktres itu memintanya menggunakan ubat kumur. Menjawab isu tersebut, ramai peminat Johnny Depp membelanya. Segelintir daripada mereka menyatakan bahawa Depp merokok dan itu yang menyebabkan nafasnya tidak segar.

Tidak Mengutamakan Kebersihan

Johnny Depp dan Angelina Jolie menjalani proses penggambaran tfilem The Tourist pada tahun 2010. Dalam filem tersebut terdapat babak yang membolehkan mereka bercumbu. Untuk makluman, menurut laman Buzz Feed, ada sumber berkata bahawa Depp seorang yang tidak memetingkan kebersihan diri. Depp selalunya berbau kerana dia jarang mandi. Dia tidak begitu mementingkan kebersihan diri. Kebersihan diri bukanlah keutamaannya. Jadi, inilah yang mencetuskan berita bahawa Angelina Jolie telah menolak adegan c1um dengan Johnny Depp kerana masalah kebersihan dan bau mulutnya. Sumber, murai

Exit mobile version