Nabila Razali muat naik video sambut hari jadi, sekali warganet perasan ada individu ni pulak

Nur Nabila Mohd Razali atau lebih mesra disapa Nabila Razali merupakan seorang penyanyi dan pelakon wanita Malaysia. Kerjayanya bermula selepas menyertai Akademi Fantasia musim ke-10 pada 2013 di mana beliau berjaya memenangi tempat kelima. Baru-baru ini, Nabila telah kongsikan satu video di laman sosial tiktoknya dan video tersebut telah menjadi perhatian para peminat apabila mereka perasan seseorang yang turut meraikan hari lahirnya.

“Happy Birthday Nabila Aulia”. Menerusi video tersebut, kejutan hari lahir buat Nabila itu diadakan di lokasi penggambaran dan semua kru turut meraikan ulang tahun Nabila yang ke 30 tahun pada 13 November 2022. Pihak kru membawa sebiji kek yang dihiasi dengan lilin ke arah Nabila dan dia tersenyun bahagia dengan kejutan yang diberikan. Menjengah keruangan komen, ramai peminat turut mengucapkan selamat hari lahir buat Nabila dan ada juga yang perasan akan susvk badan seseorang turut ada dalam video tersebut yang dipercayai pelakon lelaki yang bernama Aedy Ashraf. Klik sini untuk lihat video.

Peminat turut bertanya-tanya adakah penampilan mereka berdua di satu tempat akan ada lagu baharu yang bakal dikeluarkan. “Dia nak keluar lagu cumi cumi 2.0 ke. “ada lagu baruuuuu niiii. korang lupa ke kita satu malaysia kena prank suatu ketika dahulu. Sumber, Murai.my. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version