Ada yang cakap buruk pasal Uqasha masa sekolah dulu, kali ini cikgu dan kawan kawan pula dedah perangai sebenar Uqasha kat sekolah

Baru-baru ini, kenyataan seorang wanita mengatakan dia pernah dibvli secara mental dan fizikal oleh pelakon Uqasha Senrose telah mendapat perhatian ramai warganet. Menurut wanita tersebut, ketika di sekolah dahulu, dia sering dibli oleh Uqasha sehingga dia mengalami tekanan dan mahu membahayakan diri sampaikan dia terpaksa pindah sekolah untuk mengambil SPM. Tak mahu mendiamkan diri, Uqasha mengatakan yang tuduhan tersebut adalah ftnh dan meminta agar wanita tersebut memberikan bukti sekiranya benar dia pernah bertindak seperti yang diceritakan.

“Ada pula yang cakap saya dan ftnh saya sebagai pembvli. Dengan satu gambar tu saya dah dicop sebagai pembvli. Siapa yang tengah bvli mental siapa ni? Dan gambar tu siapa yang ceria.” Ekoran ini juga, beberapa kawan dan cikgu sekolah Uqasha telah tampil ke hadapan untuk menjawab tdhan yang dilemparkan oleh individu tersebut. Menurut salah seorang rakan rapat Uqasha ketika di sekolah SMK Pandan Indah, pelakon tersebut merupakan seorang yang baik dan lemah lembut.

“Mana-mana dia dengan kitaorang je. Orangnya baik, lemah lembut je cakap. Tak pernah kacau orang dekat sekolah. Orang je banyak iri hati dengan dia sebab dia cantik.”Cerita ini turut dikuatkan dengan kenyataan seorang lagi rakan sekolah Uqasha yang mengatakan dia telah berkenalan dengan pelakon tersebut di sekolah selepas menemui Uqasha menangis di dalam tandas selepas dibvli. Di Twitter, pelakon ini turut mengulang kicau beberapa tangkap layar menunjukkan cikgu-cikgu yang pernah mengajar Uqasha memberikan komen mereka terhadap isu ini.

Ekoran ini, warganet telah meminta individu yang mendh Uqasha ini untuk tampil juga memberikan bukti bahawa dia pernah dibvli dan bukannya hanya sekadar “cakap”. “Sis, you better minta maaf. First, you takde bukti solid u kena bvli. No one ever come forward utk sahihkan cerita u so far? But plenty of people commenting pasal good side of uqasha (cikgu, kawan2 sekolah & few others). So please stop play v!ctim lah.”

Sumber: Lobak Merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version