Tayang gambar jam mewah, ramai yang tak sangka ini jumlah setahun gaji Ronaldo di Al Nassr

MEREKODKAN RM786.8 juta setahun hasil gaji dan aktiviti komersial di Al-Nassr, Cristiano Ronaldo dinobatkan sebagai ahli sukan yang berpendapatan tinggi di dunia. Bukan itu sahaja, bintang bola sepak baharu Arab Saudi itu juga merupakan atlet paling popular di media sosial dengan jumlah pengikut lebih 855 juta. Maka tidak hairanlah apabila baru-baru ini pemain berusia 38 tahun itu memuat naik gambar di laman Instagram yang memaparkan jam tangan mewah jenama Jacob & Co yang berharga RM3.4 juta.

Terdahulu, perpindahan ke Al-Nassr membantu Ronaldo menyerlahkan saingan lamanya Lionel Messi ke tempat teratas senarai 50 atlet bergaji terbaik Forbes. Bekas bintang Manchester United itu melonjak dari tempat ketiga dalam senarai tahun lalu ke atas selepas perpindahannya. Kylian Mbappe mengikuti rakan sepasukannya di PSG, Messi di tempat ketiga, mendahului legenda bola keranjang LeBron James. Bintang tinju Canelo Alvarez mengikuti di tempat kelima sebelum pasangan golf Dustin Johnson dan Phil Mickelson. Bintang NBA Stephen Curry dan Kevin Durant menduduki tempat ke-8 dan ke-10, mengapit pemain tenis Roger Federer. 

Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version