Sekali ada pula yang mendakwa majlis pernikahan Mimi dan Syafiq Kyle diawalkan seminggu

Pengurus kepada pelakon, Mimi Lana iaitu Iman Tang menafikan khabar angin yang mendakwa majlis pernikahan Mimi dengan Syafiq Kyle diawalkan seminggu dan berlangsung malam tadi.

Iman ketika dihubungi berkata, pembatalan majlis pernikahan itu disebabkan kekangan kerja Mimi yang kini terikat dengan satu penggambaran drama. Bukan malam ini. Tak percaya pergilah di Puncak Rimba, Bentong, Pahang (lokasi pernikahan) sekarang. Apa yang boleh saya kongsi satu tarikh baharu akan dimaklumkan nanti,” katanya kepada Harian Metro ketika dihubungi, malam tadi.

Menurut Iman, pembatalan majlis pernikahan pasangan itu yang dijadualkan berlangsung pada 18 Ogos ini juga bukan disebabkan pasangan itu menghadapi krisis peribadi. Saya ingin tegaskan hubungan mereka baik-baik saja. Pembatalan dibuat kerana Mimi terikat dengan jadual penggambaran, selain terdapat beberapa perkara yang perlu diselesaikan dengan Syafiq.

Apapun doakan yang terbaik buat pasangan ini. Kita hanya merancang tetapi Tuhan yang menentukan segalanya,” katanya. Terdahulu, tular mesej yang memaklumkan majlis pernikahan pasangan pelakon filem Pusaka itu dibatalkan pada saat akhir atas faktor-faktor yang tak dapat dielakkan.

Kredit Harian Metro. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version