Memang layak dapat duit hantaran banyak tu, rupanya Intan Najuwa ni bukan calang calang orang

Majlis perkahwinan pelakon Intan Najuwa dan suami, Datuk Ahmad Asraf Azman di Desaru Coast, menjadi bualan warganet sejak Jumaat lalu. Mana tidaknya, Intan telah menerima mas kahwin sebanyak RM20,000 dan hantaran berjumlah RM222,000. Di platform media sosial, pengguna rancak berborak mengenai jumlah mas kahwin dan hantaran yang diterima aktres berumur 27 tahun itu. Rata-rata peminat menyifatkan Intan atau nama sebenarnya Intan Najuwa Abdul Wahid layak dengan pemberian mahal kerana aktres itu cukup sempurna.

Kata mereka, Intan seorang wanita yang ‘beauty with brain’, bekerjaya dan pandai memasak. “Memang layak pun dia hantaran tinggi. Dah la belajar pandai, berlakon pandai, masak pandai, cantik dan comel pula. Masya-Allah Intan tu budaknya pandai. Memang berbaloi dengan harga hantaran dan mas kahwin. Berbaloi la duit hantaran dengan mas kahwin. Dia pun bukan biasa-biasa. Pretty with brain. Popular, cantik, pandai, rajin dan muda. Memang patut pun dapat banyak hantaran. Tahniah Intan dan selamat pengantin baru. Ini baru betul hantaran beratus beribu pun tak apa sebab Intan memang bijak, pandai dan cantik. Sempurna.”

Dalam pada itu, wargamaya menyatakan ini adalah rezeki yang tertulis buat pelakon drama Kekasih Paksa Rela apabila menjadi ‘datin’ di usia muda. Pada Jumaat lalu, Intan sah bergelar isteri kepada ahli perniagaan, Datuk Ahmad Asraf Azman, 39, dengan hanya sekali lafaz. Awal tahun ini, timbul desas-desus mengenai Intan yang dikatakan sudah bertunang buat kali kedua dan akan melangsungkan perkahwinan pada tahun ini. Intan bagaimanapun tidak menafi atau mengiyakan perkara berkenaan sebaliknya memberitahu akan berkongsi berita gembira itu jika ada.

Terdahulu, Intan pernah bertunang dengan ahli perniagaan, Razrul Anwar Rusli pada Ogos 2019, namun hubungan itu tidak bertahan lama. Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version