Ada yang takut dia rampas suami mereka, kontroversi yang tular tahun lalu buatkan Mak Wan disindir jiran

Berikutan dengan isu dan kontroversi yang melanda pelakon Mak Wan Latah sejak tahun lalu, pelakon senior ini mendedahkan dia kini dipandang sinis dan diberikan layanan buruk oleh jiran tetangganya. Mak Wan atau nama sebenarnya, Halimatussa’diah Mohd Daud menyatakan bahawa antara sindiran paling berat adalah dia dianggap penyondol yang mungkin merampas suami jirannya. “Macam-macam tuduhan yang saya terima, ada juga wanita yang takut kalau saya merampas suami mereka.

Kadang-kadang kalau saya lalu dekat kawasan rumah, saya boleh dengar sendiri ada segelintir jiran-jiran yang bercakap belakang fasal saya. Sampai ada yang kata takut suami mereka disondol oleh saya, saya pun ada anak menantu, takkanlah saya nak buat begitu.” Selain itu, Mak Wan juga ada kongsikan yang dia pernah didekati oleh beberapa orang lelaki yang berstatus suami orang di media sosial. Bagi mengelakkan sebarang kontroversi, Mak Wan berprinsip yang dia tidak mahu berkawan dengan suami orang kerana tidak mahu masalah lain timbul.

“Memang ada yang mahu berkenalan lebih-lebih lagi di media sosial tetapi saya cepat-cepat blok dan jauhkan diri. Saya tidak mahu berkawan dengan suami orang. Kita sudah ada ‘nama’ (kontoversi), nanti jadi lebih besar pula masalah yang saya kena tanggung.” Sebagai rekod, tahun lepas nama Mak Wan terpalit dengan kontroversi apabila bekas suaminya, Husain mendedahkan bahawa pelakon itu mempunyai akhlak yang tidak baik. Kontroversi menjadi lebih teruk apabila ada yang mendakwa Mak Wan melakukan sihir kepada neneknya kerana cemburu.

Sumber: Lobak Merah. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version