Tengah seronok hidup solo, Ben Amir akui masih belum ada teman istimewa

LEBIH seronok berstatus solo, pelakon Ben Amir masih belum mempunyai teman istimewa untuk dijadikan pasangan hidup. Ben atau Muhammad Amir Sabaruddin, 33, sebaliknya berkata, masih terdapat banyak lagi perkara belum dapat ditunaikan termasuk menggembara ke seluruh dunia. “Saya masih solo dan tengah seronok hidup single. Saya nak melancong dan banyak benda lagi nak buat. Ada sesetengah orang kena ada pasangan baru boleh hidup tapi bukan bagi saya. Saya tak perlukan sesiapa (pasangan) untuk merialisasikan impian yang belum tercapai,” katanya.

Ben berkongsi mengenai perkara itu ketika ditemui semasa menghadiri majlis pelancaran baju Melayu jenama Eastana Exclusive baru-baru ini. Dalam pada itu, Ben memberitahu dia juga seorang yang sangat selektif sehingga membuatkan dia sukar menemui pasangan terbaik di matanya. Mengulas mengenai kriteria teman wanita yang pandai memasak ayam masak merah seperti dimaklumkan sebelum ini, Ben memberitahu sehingga kini tiada yang menghantar juadah itu kepadanya.

“Tiada siapa yang bagi makanan itu. Kita tunggulah siapa nak hantar makanan itu. Tapi saya dapat juga mesej yang kata mereka nak hantar, tapi sampai sekarang tiada lagi,” ujarnya. Sementara itu, menjawab dakwaan mengatakan dia sebagai seorang artis yang sombong dan sering menolak permintaan peminat untuk bergambar bersama, Ben menafikan perkara itu. Menurut pelakon itu, dia tidak pernah menolak permintaan itu melainkan terdapat urusan kecemasan yang tidak dapat dielakkan.

“Siapa yang kenal saya, kenal lah.. Siapa-siapa yang nak ambil gambar dengan saya, saya okay sahaja. Tidak ada pun menolak. Tetapi, kalau ada urusan kecemasan itu, lain cerita. Itu pun saya tolak dengan cara yang baik. Jadi, tiada istilah sombong atau enggan bergambar,” katanya. Sebelum ini, terdapat segelintir individu yang mendakwa Ben semakin sombong dan mengelak sekiranya diajak berbual dan bergambar di beberapa acara. Malah ada juga yang berpendapat, kelantangannya dalam media sosial yang dilihat ramah tidak sama dengan pembawakan dirinya di luar.

Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version