Shikin Maembong luah rasa kecewa bila ada individu yang tanya pasal muka

Kakak kepada pelakon, Emma Membong iaitu Shikin Maembong meluahkan rasa kecewa apabila terdapat segelintir pengguna media sosial yang tidak sensitif. Menerusi video yang dimuat naik di TikTok, seorang individu mendakwa Shikin mengubah wajahnya. “Sis buat muka ke? Tanya je , jangan marah.” Tidak cepat melatah, isteri kepada Cat Farish ini kemudian menjawab pertanyaan tersebut. Bagaimanapun, usahawan berusia 40 tahun ini kesal dan menyifatkan individu tersebut tidak beradab. Klik sini untuk lihat video.

“Soalan tu macam tak sesuai, sebab kalau saya buat muka takkanlah ada kekurangan. Kalau nak tanya dengan lebih beradab cuba DM tanya saya kenapa, bukan tanya macam ni. Saya tak marah pun, daripada tanya macam ni, pergi ke TikTok saya dan sis akan jumpa jawapan kenapa muka saya macam ni.” Dalam masa yang sama, kelihatan kelibat kakak kepada Shikin yang berang dengan soalan warganet tersebut.

“Itu kakak saya, semestinya dia emosi sebab ramai yang mengata muka saya. Semestinya saya sedih tapi saya tak tunjuk dekat orang. Saya menangis depan keluarga saya je.” Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet memuji cara Shikin menjawab pertanyaan tersebut dengan tenang dan mengagumi kecantikannya. Untuk info, sejak 12 tahun yang lalu Shikin atau nama sebenarnya Siti Nur’Ashikin Ismail mengalami masalah saraf yang menyerang bahagian wajahnya yang dikenali sebagai Bell’s Palsy. Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version