Muat naik video puji masakan sendiri, Leona minta hantaran RM10 juta kalau ada yang nak kahwin dengan nya

Gelagat anak kepada pelakon Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona sering mendapat perhatian warganet. Menerusi video yang dimuat naik di TikTok, Leona dilihat sedang menuang sedikit kicap manis ke dalam mangkuk sebelum menjamah juadah yang disediakan sendiri olehnya. Leona kemudian memuji masakannya setelah menikmati suapan yang pertama. Klik sini untuk lihat video.

“Kita letak sedikit (kicap manis). Oh my god! Siapa masak ni? Saya yang masak ni!” Gadis berusia 22 tahun itu kemudian secara berseloroh berkata dia kini sudah bersedia untuk menjadi seorang isteri. “Saya boleh jadi isteri, siapa nak kahwin dengan saya? Datang sini melamar saya. “Hantaran saya RM10 juta.” Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet geli hati melihat Leona dan menyukai setiap konten yang dimuat naik kerana dapat menghiburkan mereka dengan aktiviti hariannya sepanjang berada di luar negara.

“Ini reaksi semua perempuan setiap kali dia masak sedap. Saya rasa saya suka vibe dia yang low profile macam ni, buat kita macam ‘close friends’ dia pula. Hari-hari content random. Sebenarnya yang membuatkan dia ni comel sebab dia jadi diri dia sendiri, dia tak buat-buat dan sejenis yang tak fake.” Sekadar info, pada tahun 2022, Leona telah terbang ke London, United Kingdom untuk melanjutkan pelajarannya di sebuah universiti.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Exit mobile version