Nampak macam marah sangat tu, Shakilla Khoriri bengang dengan sikap individu yang merokok suka peluk cium anak orang

Pelakon dan usahawan, Shakilla Khoriri meluahkan rasa kesal terhadap individu yang merokok. Menerusi hantarannya di Instagram Stories, dia memohon individu perokok untuk tidak sesuka hati memeluk dan mencium anak orang lain. “Dear Smokers! Listen! Tak payah nak peluk cium anak orang sangat kalau awak satu badan termasuk mulut and nafas bau rokok.

“Especially anak yang both parents tak smoking atau vaping. Kalau awak ada anak and nak buat dekat anak-anak awak TERPULANG. Jangan buat semua tu dekat anak orang. Sebab anak-anak yang tak biasa bau atau hidup dalam asap rokok tu sangat sensitif ye. Boleh jadi sampai batuk and sakit tekak. Buat dekat anak sendiri. Baru ada akal bila anak awak sakit sebab benda bodo tu and baru awak tahu RASA dia.

Apa lagi rasa orang yang tak sentuh tapi anak dapat dari orang lain! Nak mti atau sakit sebab benda alah tu lantak awak tapi jangan libat orang lain. Tua-tua pun bodo!,” tulisnya. Sumber: Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Exit mobile version