Sampai hari ini tak dapat jumpa dan bercakap, Ibu Aliff Aziz titipkan ucapan sempena ulangtahun kelahiran buat Ayden

Ibu kepada penyanyi Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza memuat naik ucapan istimewa buat cucunya sempena sambutan hari ulang tahun kelahiran pada tahun ini. Menerusi sebuah posting di Instagram, Hafiza menitipkan ucapan selamat ulang tahun kelahiran buat Ayden dan Ara. Menurut Hafiza, dia sangat merindui kedua-dua cucunya itu. Klik sini untuk lihat video.

“Bismillahirrohmannirrahim. Birthday Wish & A Love Note for my precious grandchildren @aydenadrean17 & @araadreanna. Sanah Helwah buat cucu-cucu Umi Wan & Tok Ayah Ayden & Ara yang sangat kami rindui. Masyaallah Alhamdulillah Ayden you turn 7 years old today?. Umi Wan Tok Ayah Daddy Aunty Aisyah & Aunty Ain du’akan Ayden panjang umur menjadi anak yang soleh dan khalifah yang berjaya di dunia dan akhirat.”

Tambah Hafiza, dia tidak dapat berjumpa atau bercakap dengan Ayden dan Ara sehingga ke hari ini. “Walaupun kami tidak dapat berjumpa atau bercakap dengan Ayden & Ara sehingga hari ini we will not stop trying to be in ur lives in shaa allah. Enjoy your day sayang. we have left your presents & we hope that both of you received it. Till we meet again in shaa allah we love you both till infinity aamiin.”

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version