Tak puas hati sebab asyik kena marah, ank sanggup tkam ibu sendiri sampai pergi menghadap illahi

Tak puas hati asyik dimarahi, seorang wanita ma*t ditkm anak di sebuah rumah terletak di Seksyen 25, Shah Alam pada Selasa. Memetik laporan Astro Awani, lelaki warga Myanmar yang mempunyai masalah kewangan itu bertindak kjm dengan membnh ibunya sendiri. Ketua Polis Daerah Shah Alam, Mohd Iqbal Ibrahim berkata, wanita warga Myanmar berusia 40 tahun itu ditemui mti dalam keadaan berlumuran drh di dapur rumahnya.

Beliau berkata, pihaknya menerima laporan berhubung kejadian berkenaan daripada orang awam pada 5.49 petang, semalam. Ujarnya, pengadu merupakan jiran kepada mngsa dan membuat laporan polis setelah diberitahu oleh anak bongsu mngsa yang baru pulang dari sekolah. “Hasil siasatan mendapati, kejadian berlaku jam lebih kurang 4.30 petang, semasa mngsa yang berusia 40 tahun dipercayai sedang memasak di rumahnya ketika itu. Mangsa telah bergelut dengan suspek dan telah ditkm dengan snjta tajam dan melalui pemeriksaan tubuh telah menemui beberapa kesan tikaman pada badannya,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Maklum beliau lagi, pihaknya juga menjumpai senjta pisau yang digunakan untuk menkm mangsa di tempat kejadian. Siasatan lanjut mendapati sspek tidak berpuas hati pada ibunya kerana asyik memarahi disebabkan masalah kewangan. Hasil bedah siasat ke atas mangsa mendapati punca pemergian disebabkan lemas akibat ditekup dan mempunyai kesan tkman di perut. Tangkapan ke atas suspek yang berusia 20 tahun yang juga merupakan anak sulung telah dibuat dan permohonan reman telah dibuat bermula dari 21 hingga 27 Ogos oleh Mahkamah Majistret Shah Alam.

Orang ramai yang mempunyai maklumat berkaitan kejadian tersebut diminta menghubungi Pegawai Penyiasat ASP Muhammad Abdul Hafiz Sariee di talian 014-890 5051. Kes disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Sumber: Omm. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version