Memang tak tahu pasal Marissa kehilangan anak, Abby Abadi nafi pusing cerita

Pelakon Abby Abadi menafikan dakwaan segelintir pihak iaitu dia dengan sengaja memutar belitkan cerita berkenaan pemergian cucu sulungnya baru-baru ini. Menerusi hantaran yang dimuat naik di Instagram Story, Abby atau nama sebenarnya Arbaiyah Abdul Manan menjelaskan bahawa dia tidak tahu menahu soal kematian cucunya dan hanya mengetahui tentang berita tersebut selepas semuanya selesai.

“Pasal Marissa kematian anak itu, saya memang tak tahu..lambat dapat tahu. Demi Allah saya tak tahu. Ada yang kata saya pusing cerita, tahu tapi buat tak tahu. Aduhai, apa yang saya nak pusing? Saya memang tak tahu.” Dalam pada itu, aktres berusia 46 tahun tersebut menegaskan bahawa dia sama sekali tidak menggunakan hal peribadi sebagai konten untuk meraih perhatian.

“Saya dapat tahu selepas semuanya selesai. Kenapa susah nak terima kenyataan saya? Semua nak kata saya buat cerita, buat konten..ingat orang tak ada kerja ke?” Terdahulu, menerusi temu bual bersama media, Abby dan anaknya Marissa Dania menjelaskan tentang dakwaan merahsiakan berita pemergian bayi tersebut. Imbas kembali, bayi sulung Marissa dan Aslam meninggal dunia ketika dilahirkan pramatang. Difahamkan, Marissa sedang hamil enam bulan dan dikejarkan ke hospital selepas mengadu sakit perut.

Aslam kemudian mengesahkan berita kehilangan anak sulung mereka dan meminta orang ramai untuk tidak mencetuskan spekulasi berhubung berita tersebut. Bagaimanapun, Abby kemudian memaklumkan dia tidak tahu menahu soal berita Marissa sudah bersalin.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Exit mobile version