Ank menangis tak nak berpisah, video terbaru dari Shuk Sahar buat ramai yang sebak

GELAGAT anak-anak pelawak dan pengacara Shuk Sahar yang menangis kerana enggan berpisah dengan bapanya menyentuh hati ramai. Menerusi perkongsian video yang dimuat naik di TikTok, Shuk atau Mohammad Shukri Mohamed Sahar, 36, dilihat memujuk anak bongsunya iaitu Nur Assyifatu Aimi yang tidak mahu berjauhan dengan dengannya. Lebih menyentuh hati apabila Aimi turut meluahkan hasrat ingin terus bermanja dengan Shuk sekiranya pelawak itu terus ada di sisinya. Klik sini untuk lihat video.

“Tapi adik nak tidur dengan ayah… adik nak ayah. Tapi adik nak minta angkat dengan ayah,” luah Aimi. Difahamkan, anak-anak Shuk menetap di Sabah bersama bekas isterinya iaitu Rossa Sera manakala Shuk pula di semenanjung selepas pasangan berkenaan sah berpisah dengan talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur pada 22 Mac lalu. Bagi memujuk anaknya itu, Shuk dilihat membawa anak-anaknya berjalan dan membeli beberapa makanan ringan sebelum berpisah.

Aimi bagaimanapun terus menangis apabila menyedari Shuk akan tinggalkan dirinya. “Ayah balik dulu. Jumpa lagi Ain dan Aimy. Jaga diri elok-elok ayah sayang Ain dengan Aimy,” katanya. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet meluahkan rasa sebak melihat perkongsian tersebut. Malah berharap agar rezeki pelawak itu mencurah-curah agar dapat menjenguk anaknya di Sabah dengan kerap. “Semoga Shuk murah rezeki selalu, boleh jenguk anak-anak dekat Sabah.

“Anak perempuan manja dengan ayah, perit berpisah dengan pasangan tapi ada anak-anak masih kecil. Menitik air mata saya. “Shuk berubahlah, kesian anak-anak jadi sasaran. Mereka perlukan kasih ibu dan ayah mereka,” antara komen warganet. Untuk rekod, Shuk dan Rossa Sera berkahwin pada 2015 dan hasil perkahwinan tersebut mereka dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Nur Qurratu Ain, 7 dan Nur Assyifatu Aimi, 4. Sumber: Mstar. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Exit mobile version