Suami tengah syok bercinta dengan budak 18 tahun. Bini sendiri sampai dah tak tahu nak buat apa. Mengejutkan malam tu suami suruh bini tidur ruang tamu hanya kerana nak sembang dengan gadis tu.

assalam min. Hide profile aku. aku dalam dilema. untuk terus kuat atau cuba untuk terima kenyataan. yang suami aku dah sebetul2nya tak ade hati pada aku. dia ada perempuan lain dari awal usia prkhwinan kami. dah nak dekat 3 tahun. perempuan tu umur 18 tahun. dan kami laki bini 25 tahun. nak dibndingkan aku dengan […]

Continue Reading

Dapat isteri gemok pakai kereta besar macam badan dia. Suami luah tabiat isteri kat rumah. Ada satu hari tu isteri bawa penanggal balik rumah. Terkejut rupanya benda ni.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Luahan ini telah dikongsikan di laman media sosial sebelum ini dan kini disiarkan untuk pengajaran buat semua. Hai min. Tlg hide profile. Saya guna fb adik saya. Saya ni umur 43, isteri umur 31. Kami kahwin dah 4 tahun tapi isteri jenis tak pandai menyimpan. Gaji saya 2100, gaji dia 6000. Kereta […]

Continue Reading

Lewat datang bulan. Bila buat ujian kehamilan disahkan positif. Tunggu masa je nak bersalin sekali baru tahu rupanya isi dalam tu bukan bayi. Terkejut bila dapat tahu kisah sebenar.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Apabila sudah mula muntah-muntah atau kitaran haid sampai lambat daripada kebiasaan, kebanyakan isteri akan segera membuat UPT (urine pregnancy test) dengan harapan dapat melihat kemunculan 2 garisan biru petanda rahim sudah ‘berisi’. Namun keralatan juga boleh berlaku dan lebih menyedihkan, perkara itu hanya diketahui selepas beberapa tempoh yang lama. Amat sukar dipercayai, namun […]

Continue Reading

Suami selalu abaikan isteri. Asyik hadap handphone sampai tak pedulikan isteri. Akhirnya wanita ni nekad buat sesuatu sampai suami menyesal seumur hidup.

Bila berumahtangga, jangan terlalu lebihkan aktiviti sendiri sehingga anak dan isteri/suami rasa diabaikan. Perlu bijak membahagikan masa atau paling tidak pun, ajak keluarga sertai aktiviti itu, sekali gus dapat merapatkan hubungan kekeluargaan. “Aku rasa dah tak nak hidup di muka bumi ini bila isteri aku dah failkan surat berpisah. Aku dah pujuk rayu pergi ke […]

Continue Reading

Niat nak bergurau mahu poligami dengan isteri. Sekali isteri nekad untuk berpisahdengan isteri. Nampak macam biasa rupanya ini kesan yang terjadi pada isteri.

Apabila menyebut sahaja isu poligami, kebanyakan lelaki tersenyum simpul, manakala si isteri pula bermuram duka mengenangkan nasib jika bermadu. Hakikat sebenar rasa madu itu manis tetapi madu berpoligami sebaliknya.  Seorang wanita yang juga merupakan seorang peguam berkongsikan kisah anak guamnya  yang mahu meminta pisah dari suaminya hanya kerana gurauan untuk berpoligami. Isu ini tampak mudah, […]

Continue Reading

Mak mertua sangup burukkan menantu dekat media sosial hanya kerana tak dibelikan emas. Siap cakap menantu bagi ank dia makan nasi kangkang.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Salam semua. Awal tahun 2020, saya bernikah dengan duda pemergian isterinya enam tahun lalu. Dia pergi menghadap illahi semasa melahirkan anak bongsu. Suami ada tiga orang anak dan mereka semua memang baik sangat. Anak-anaknya hormat orang tua, manja dan mendengar kata. Hubungan kami baik dan rapat, siap mereka panggil saya mamy. Malam-malam […]

Continue Reading

Suami tengah angau bercinta dengan budak 18 tahun. Isteri sampai buntu tak tahu nak buat apa. Pernah satu hari suami halau isteri tidur luar hanya kerana nak bergayut dengan perempuan tu. Akhirnya ini yang terjadi.

assalam min. Hide profile aku. aku dalam dilema. untuk terus kuat atau cuba untuk terima kenyataan. yang suami aku dah sebetul2nya tak ade hati pada aku. dia ada perempuan lain dari awal usia prkhwinan kami. dah nak dekat 3 tahun. perempuan tu umur 18 tahun. dan kami laki bini 25 tahun. nak dibndingkan aku dengan […]

Continue Reading

Mak meeeertua lebih pentingkan untuk sambut hari keluarga berbanding nak melawat ayh sakit. Mengejutkan lepas bebrapa tahun kahwin laki ni terus talakkan wanita ini dengan talak 3. Akhirnya kantoi semua rahsia suami.

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca. Seperti yang kita tahu, tiada wanita yang inginkan perpisahan berlaku dalam rumahtangga yang dibina. Namun tatkala, rasa cinta semakin hambar, maruah diri dan kehormatan bagai dipijak-pijak serta hilang segala kepercayaan buat insan yang bergelar suami, inilah nokhtah keputusan yang dirasakan paling bahagia. Ikuti coretan yang dikongsikan oleh wanita cekal […]

Continue Reading

Setiap bulan isteri bagi duit. Sampai suami nekad untuk berhenti kerja dan jadi suri rumah. Tapi bila keluarga dapat tahu suami berhenti kerja ini tindakan ibu buat lelaki ni menyesal.

Isteri Yang Selalu Bagi Duit Dekat Suami Setiap Bulan. Satu Hari Suami Tekad Untuk Buat Sesuatu Ini Sampai Satu Keluarga Pulaukan Dia. Akhirnya Ini Yang Terjadi Dengan Rumahtangganya. Isteri selalu sangat bagi duit dekat suami. Assalamualaikum buat pembaca,berikut merupakan kisah yang ingin dikongsi bersama. Saya berusia awal 30-an, berkahwin dengan seorang pegawai di sebuah syarikat […]

Continue Reading

Dapat isteri yang gaji kecik je tapi dia suka sangat berkongsi. Sampai kan aiskrim 1 batang pun boleh kongsi ramai ramai Terkedu rupa rupanya ini yang dia selalu amalkan sampai boleh sedekah macam tu.

Nama saya Nizam, berumur lewat 20an. Saya seorang juruteknik di sebuah kilang farmasi di Negeri Pantai Timur. Sudah pun berkahwin dengan isteri yang kira paras rupanya cantik dan manis orangnya. Apa yang buatkan saya lebih tertarik kepadanya adalah sifatnya yang sangat pemurah! Yes, isteri saya seorang yang suka BERSEDEKAH. Kami dikurniakan sepasang anak kembar yang […]

Continue Reading