Jangan dengki dengan rezeki dia. Lagu raya trending no 1 sekali Bonda Rozita sendiri datang komen kat mv lagu tu buat warganet terkedu.

Menurut Aliff atau nama sebenarnya Aliff Syukri Kamarzaman, 34, dia juga tidak menyangka Lala Raya mendapat sambutan hangat daripada warganet sehingga mendapat lebih 1.4 juta tontonan dalam tempoh seminggu. ”Jangan dengki, itu rezeki saya.” Itu respons usahawan terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri mengenai lagu rayanya, Lala Raya yang kini tersohor (trending) dalam YouTube sejak semalam. […]

Continue Reading

Tak mudah jadi ibu tunggal. Fatin Afeefa ditanya soalan pasal kahwin kali kedua. Sekali Fatin Afeefa balas memang win habis.

Menjadi seorang ibu tunggal bukan lah mudah, lebih-lebih lagi sekiranya berada di usia muda ditambah pula sekiranya mempunyai cahaya mata. Pelakon Fatin Afeefa yang juga merupakan ibu tunggal telah memegang status tersebut semenjak tahun 2017 yang lalu selepas berpisah dengan bekas suaminya yang juga merupakan pelakon iaitu Adam Shahz. Bersempena dengan Hari Ibu yang disambut […]

Continue Reading

Rumahtangga pernah dilanda masalah sebelum ni. Terkejut bila tiba tiba Bella Astillah dedahkan dia pernah diganggu suami orang masa tu. Sampai macam ni sekali lelaki tu buat pada Bella.

Isteri kepada pelakon dan penyanyi Aliff Aziz iaitu Bella Astillah mendedahkan dia pernah diganggu suami orang ketika rumah tangganya sedang berantakan. Pendedahan eksklusif itu dibuat Bella menerusi program bual bicara, Borak Kelmin yang ditayangkan 9 malam ini. Menurut Bella, dia percaya isu tak setia ini semakin banyak berlaku di luar sana membabitkan kedua-dua jantina, baik lelaki atau […]

Continue Reading

Baru je Fiza Halim dedahkan dah berpisah dengan suami. Tak boleh berdiam sekali tiba tiba Fiza dedahkan apa sebenarnya hubungan dia dengan Saiful Apek buat ramai yang terkedu.

KembaIi bergeIar jnda selepas perkahwinan ketiganya bersama seorang juruterbang turut gagal, bkas anggota kumpulan Elite, Fiza Halim, 43, tidak menolak wujud pandangan serong pelbagai pihak terhadap dirinya. Fiza berkata, status tersebut masih begitu tabu dalam kalangan masyarakat dan apalagi, dirinya pula sudah tiga kali akur ditakdirkan menjnda. ” Saya sedar bila sudah tiga kali jadi […]

Continue Reading

Dikatakan dah kahwin dalam diam. Tular gambar Uqasha Senrose berpakaian pengantin serba lengkap. Rupa rupanya ini yang terjadi buat ramai yang teruja.

Ramai yang sudah tahu mengenai hubungan pasangan pelakon Kamal Adli dan Uqasha Senrose. Kamal membuat keputusan untuk melamar Uqasha ketika siaran langsung acara penyampaian anugerah Meletop yang dianjurkan oleh sebuah stesen tv swasta. Tindakan Kamal yang cukup ‘gentleman’ itu membuatkan Uqasha tidak berfikir panjang untuk menerima lamaran tersebut malahan membuktikan mengenai hubungan gossip antara kedua-dua […]

Continue Reading

Akhirnya terjawab teka teki warganet. Fiza Halim mengesahkan dia dan suami dah berpisah dari tahun lepas. Rupa rupanya ini yang terjadi buat ramai yang tak sangka.

SEKIAN lama berteka-teki mengenai status diri, akhirnya bekas anggota kumpulan Elite iaitu Fiza Halim mengesahkan sudah berpisah dengan Aizat Al Jefri sejak 22 Julai tahun lalu. Reda ikatan perkahwinannya dengan juruterbang itu tidak panjang, Fiza berkata perpisahan ini merupakan ujian dan dugaan hidup yang dilaluinya sebagai manusia biasa. Justeru itu, Fiza atau nama sebenar Siti Zaidatul […]

Continue Reading

Pu Abu baru je muat naik foto baby. Tapi ramai yang pelik sama ada Pu Abu dah rujuk ke belum dengan bekas isteri. Sekali ini yang warganet minta pada Pu Abu.

“Dalam gadh berpisah gadh pisah pun mengandung lagi. Dahsyat Abu. Pape pun tahniah,” demikian antara komen ucapan yang diterima pendakwah bebas, PU Abu Sufyan di Instagramnya baru-baru ini. Komen itu ditulis seorang pengguna menerusi foto seorang bayi yang dikongsikan Abu sendiri di ruang media sosialnya. Biarpun tidak mendedahkan identiti bayi itu, ramai yang beranggapan bayi […]

Continue Reading

Akui bela biawak hidup. Lama dah simpan akhirnya Anju tampil bersuara bongkarkan sikap sebenar bekas suami dia sampaikan ramai yang simpati.

Nama pelakon Zarina Anjoulie mungkin tidak asing lagi pada sesetengah warganet yang sering mengikuti perkembangan kehidupannya. Selepas rujuk semula bersama dengan bekas suami, Zarina atau lebih dikenali sebagai Anju itu sekali lagi disahkan berpisah pada 3 Mei yang lalu dan berita itu sememangnya mengejutkan orang ramai. Namun perpisahnya bersama dengan bekas suami iaitu Eilyas Azhar […]

Continue Reading

Lepas Nora Danish disahkan positif covid 19. Terkejut bila Nora Danish dedahkan ini pula keputusan ujian keluarganya yang lain.

Pelakon Nora Danish pada 9 Mei 2021 mengumumkan dirinya telah disahkan dijangkiti covid-19. Ia setelah beliau membuat swab test kerana menjadi kontak rapat dan tergolong dalam kategori C, biarpun dirinya tidak mengalami sebarang gejala. Pada hari yang sama, Nora memberitahu tentang keputusan ujian untuk ahli keluarganya pula. Beliau berkongsi kepada umum bahawa anak-anak dan suaminya tidak dijangkiti […]

Continue Reading

Akhirnya Awie tampil mengaku salah dia. Tapi tak boleh berdiam Awie tampil bersuara dedahkan apa yang jadi sebenarnya masa majlis tu.

SHAH ALAM – Penyanyi legenda rock tanah air, Datuk Ahmad Azhar Othman yang lebih dikenali sebagai Awie yang ingkar prosedur operasi standard (SOP) Covid 19 baru-baru ini sudah membayar denda terhadap kesalahan yang dilakukan itu. Perkara itu disahkan pengurusnya, Mubarak Akhtar seperti yang dilaporkan Portal The Star pada Ahad. “Kami melakukan kesalahan dan tidak patuh […]

Continue Reading