Kecoh pasal gambar Najib dengan seorang perempuan, sekali ini pula reaksi Fauzi Marzuki buat ramai yang terkedu

SELEPAS tular gambar mendakwa bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sudah beristeri dua, akaun sosial milik individu bernama Nadia Fauzi menjadi sasaran warganet yang mahukan kepastian tentang hal tersebut. Nadia yang merupakan anak kepada komposer terkenal iaitu Fauzi Marzuki bagaimanapun dilihat tidak memberi sebarang maklum balas terhadap dakwaan ibunya, Hashimah Ramli sudah berkahwin […]

Continue Reading

Tular gambar pasal Najib kahwin lain, tak boleh berdiam sekali Rosmah muat naik sesuatu kemana mereka sekeluarga

KUALA LUMPUR – Di tengah-tengah gosip kononnya bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak beristeri baharu, Ahli Parlimen Pekan itu kelihatan begitu bahagia meluangkan masa bersama keluarganya di padang golf. Isteri bekas perdana menteri itu, Datin Seri Rosmah Mansor berkongsi sembilan keping gambar Najib sedang meluangkan masa bersama anak dan cucunya di Forest City, Bandar […]

Continue Reading

Tular gambar surat yang dihantar oleh individu ni pada pihak zakat, bila tengok permohonan dia buat ramai yang kagum

SHAH ALAM – Seorang asnaf menulis surat kepada Lembaga Zakat Selangor (LZS) memohon ditamatkan bantuan bulanan yang diterima selepas sudah sihat dan mampu menyara keluarga. Menerusi surat bertarikh 25 Februari 2022, lelaki berkenaan membuat permohonan berhenti bayaran zakat ke atasnya kerana pendapatan harian yang diterima mampu menampung keluarga. LZS menerusi kemas kini di Facebook pada […]

Continue Reading

Tengah senang hati berada di kampung, tapi ini 5 golongan yang masih tak pulang ke kampung ketika aidilfitri

Perayaan kali ini sangat bermakna bagi semua rakyat Malaysia. Syawal telah tiba dan semua dapat menyambut hari istimewa ini dengan riang di kampung halaman masing-masing selepas dua tahun tidak dapat berbuat demikian. Namun di sebalik kemeriahan itu, ada juga golongan yang tidak berkesempatan untuk pulang ke kampung dan pastinya, ada sebab tertentu mengapa perkara itu terjadi. […]

Continue Reading

Perniagaan maju sebab anak Dato, tak boleh berdiam sekali ibu kepada pengasas baju melayu ni tampil bongkarkan semuanya

Kalau kita perasan, dah nak musim raya ni baju melayu jenama Bulan Bintang seringkali lalu dekat timeline kita, sampaikan mungkin ada rakan atau orang terdekat kita buat dropship sebab nak tambah pendapatan untuk raya nanti. Dapat dilihat jenama ini semakin lama semakin popular dan banyak permintaan sehinggakan Menteri Kewangan Tengku Zafrul Aziz ada terima baju melayu yang diasaskan oleh […]

Continue Reading

Imam ni terkejut bila dapat sampul surat ada isi duit dalam raga motor, sekali bila tengok surat dalam tu buat dia tergamam

Istilah perigi cari timba acap kali dipandang sinis oleh segelintir masyarakat di luar sana. Bagi mereka, tindakan perempuan memula kan langkah untuk memikat lelaki adalah memalukan. Terkejut jumpa sampul dalam raga. Seiring dengan peredaran zaman, masyarakat tidak lagi mengambil pusing akan perkara tersebut, malah tidak keberatan pun untuk men cuba nasib memikat para lelaki terlebih […]

Continue Reading

Lepas diarahkan tutup, kali ni kedai mee goreng yang viral dah beroperasi semula

Pada minggu lalu, tular di media sosial sebuah gerai Mee Tonggek di Bazar Ramadan Putrajaya, Presint 3 yang  memperlihatkan ulat dalam makanan diarah tutup berikutan keadaan premis tidak bersih berkuatkuasa semalam sehingga 29 April ini. Perkara ini dilaporkan sendiri oleh Ketua Pengarah Kesihatan, Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah setelah Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan […]

Continue Reading

Kecewa sebab terbeli ayam golek yang dah tak elok, sekali bila pegi balik kedai tu ini pula respon peniaga tersebut

Tiap kali menjelangnya Ramadan, bazar tumbuh merata di banyak lokasi, lebih-lebih lagi ketika negara memasuki fasa perali­han endemik yang mana rakyat bebas untuk bergerak termasuk menjalankan aktiviti perniagaan di bazar. Apa yang menariknya, di bazar Ramadan, kita boleh mencari juadah yang pelik-pelik dan istimewa yang sukar diperoleh pada hari biasa melainkan bulan puasa. Tapi lain […]

Continue Reading

Selamba je individu ni claim nasi Arab Chef Ammar, tak boleh berdiam sekali ini respon dari tuan badan sendiri

Menjelang Ramadan kali ini, perniagaan nasi arab Cef Ammar yang popular di Shah Alam telah mendapat sambutan luar biasa dalam kalangan pembeli. Namun, timbul satu isu baru-baru ini apabila seorang peniaga di Kedah dengan beraninya menggunakan nama Cef Ammar bagi menarik perhatian pelanggannya. “Ini versi Cef Ammar diperbuat dari Kedah. “RM11 sahaja satu bungkus, siapa-siapa […]

Continue Reading

Penampilan terkini Hidayah jadi perhatian ramai, memang lain betul dengan yang sebelum ni

Penampilan baharu balu kepada pelawak terkenal Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan atau Abam iaitu Siti Nurhidayah Mohd Ali mendapat perhatian ramai. Walaupun berimej sopan namun itu tidak menghalang Hidayah untuk memperbaiki penampilannya saban hari. Menerusi video terbaharu yang dikongsikan di platform Instagram dan TikTok, Hidayah kelihatan semakin cantik dan berseri. Tidak cukup dengan itu, […]

Continue Reading