Lepas viral kisah warga emas ni sekali menantu tampil bongkarkan cerita sebenar. Terkejut bila tiba tiba pusat jagaan pertahankan Makcik Zahrah.

Baru-baru ini, viral di media sosial kisah seorang warga emas yang mendakwa dirinya diabaikan sembilan anak kandung. Warga emas dikenali sebagai Zahrah itu memberitahu, dia mempunyai anak yang tinggal di Shah Alam namun menantu menolak untuk menjaganya di atas alasan susah mahu berjalan. Perkongsian tersebut menarik perhatian warganet yang rata-ratanya mengkritik tindakan tidak bertanggungjawab anak-anak. […]

Continue Reading

Nurin Afiqah dikatakan gunakan anak yatim untuk promosi produk. Tak boleh berdiam akhirnya ini respon dari Nurin Afiqah buat warganet terkedu.

Personaliti media sosial dan pelakon baharu Nurin Afiqah tampil bersuara selepas mendiamkan diri di saat namanya menjadi sebutan susulan pelanggaran prosedur operasi standard (SOP) ketika Majlis Berbuka Puasa dan Rapatkan Saf 2021 pada 29 April lalu. Ketika dihubungi Gempak, Nurin mendedahkan dia sudah dikenakan kompaun sebanyak RM1,500 disebabkan kesalahannya tidak memakai pelitup separuh muka ketika […]

Continue Reading

Sebak bila Ebit Lew dedahkan adik ni umur 12 tahun jadi gelandangan. Rupanya mak dan ayah adik ni dah pergi menghadap illahi sebab covid 19.

Siapa yang je yang tak sedih bila kedua-dua orang tua kita sudah pergi tinggalkan kita terlebih dahulu. Lagi mengundang sebak apabila ibu bapa kita pergi menghadap illahi ketika usia kita masih lagi kecil. Namun, itulah apa yang perlu dilalui oleh seorang adik berumur 12 tahun ini yang kisahnya dikongsikan sendiri oleh pendakwah bebas terkenal, Ustaz Ebit Lew […]

Continue Reading

Beruntung lelaki ni bila dapat pasangan yang sempurna. Tapi bila kenal dengan perempuan lain di pejabat dia mula abaikan pasangan. Akhirnya ini yang terjadi buat dia menyesal seumur hidup.

Bila cerita pasal kejahatan lelaki, majoriti akan kata ‘lelaki semua sama’. Ye memang tak dapat dinafikan kejahatan lelaki macam menduakan, lupa pengorbanan isteri tu semua kesilapan yang sama kami semua buat. Tapi kakak kakak adik adik tak tahu, bila lelaki dah menyesal dan ingin berubah, mereka akan menjadi manusia yang sangat berbeza. Berbeza beza macam […]

Continue Reading

Baru kena tahap 2 tapi dah teruk macam ni. Wanita ini tampil dedahkan pengalaman dijangkiti covid 19. Terkejut sampai sakit macam ni sekali dia kena.

“Covid-19 ni sakit weh. sakit paling teruk yang saya pernah alami seumur hidup. Setiap saat rasa macam saya akan pergi menghadap illahi, dan saya hanya stage 2. Jangan la buat main dengan virus ni”. Demikian tulis seorang pesakit covid-19 menerusi satu ciapannya di Twitter yang sehingga kini meraih 15,000 retweet. Berkongsi cerita dengan mStar, wanita yang hanya […]

Continue Reading

Ramai yang tak senang duduk bila tengok Ustaz Azhar Idrus rentas negeri untuk pergi majlis TokTi. Tak boleh berdiam akhirnya Ustaz Azhar Idrus dedahkan perkara sebenar.

Penyanyi kesayangan ramai, Datuk Seri Siti Nurhaliza kini berterusan menjadi sasaran warganet kerana dikatakan gagal mematuhi p.rosedur operasi standard (SOP) bagi mencegah penularan Covid 19. Terbaharu penganjuran majlis aqiqah, maulid dan tahnik anak kedua Siti, 42, iaitu Muhammad Afwa Khalid mencetuskan pertikaian dalam kalangan orang ramai. Rata-rata warganet tidak bersetuju dengan tindakan Siti dan suaminya, […]

Continue Reading

Rupanya tak habis lagi pasal isu Serina. Terkini Serina dedahkan ada pihak yang cuba nak jatuhkan kerjaya dan perniagaanya dengan cara ni.

KUALA LUMPUR: Pelakon dan pengacara, Serina Redzuawan, 39, tidak menolak ada pihak cuba mengambil kesempatan menjatuhkan nama baik dalam kemelt rumah tangga dengan pegawai polis, Meor Mohammad Aidid. Belum reda kontrversi pernikahannya, Serina dikatakan terbabit dengan sndkt, baru-baru ini. Serina sudah membuat laporan polis menganggap fitnh dikaitkan dengannya tidak masuk akal, selain cubaan menjejaskan kerjaya […]

Continue Reading

Wanita ini ditahan gara gara kantoi guna borang rentas negeri yang salah. Sekali bila tengok apa yang ditulis dalam borang tu buat ramai tepuk dahi.

Bentong: Seorang wanita warga asing ditahan selepas didapati menggunakan borang rentas negeri plsu di sini, Selasa lalu. Wanita berusia 38 tahun itu dithan menerusi pemeriksaan sebuah bas ekspres di sekatan jalan raya di Plaza Tol Bentong menghala ke Kuantan. Ketua Polis Daerah Bentong, Superintendan Zaiham Mohd Kahar berkata, ketika kejadian, anggota menahan sebuah bas ekspres […]

Continue Reading

Isteri sebak tengok berita tentang keluarga mereka yang terlibat dengan Kri Naggala. Akhirnya Ustaz Ebit nekad nak bagi bantuan. Terkejut besar jumlah yang Ustaz Ebit Lew bagi pada mereka.

>Tragedi kapal selam KRI Naggala 402 milik Tentera Laut Indonesia (TNI) pada minggu lalu sememangnya menyentuh hati ramai pihak termasuklah rakyat Malaysia. Pihak Panglima Tentera Laut Indonesia telah mengesahkan bahawa kapal selam tersebut tenggelam di Perairan Bali dengan kedalaman 835 kilometer dan  kesemua 53 kru kapal dinyatakan terkorban. Terkesan dengan kejadian KRI Naggala 402 Paling […]

Continue Reading

Penjual burger ni dikatakan hidup mewah. Tak boleh berdiam akhirnya pihak penjual burger tampil bagi penjelasan lepas teruk dikritik oleh warganet.

Kisah penjual burger yang dikenakan kompaun sebanyak RM50 ribu atas sebab ingkar SOP walaupun berniaga di depan rumah, akui bahawa Neelofa ada hubunginya melalui peguamnya. Dikatakan peguam berkenaan telefon dan mengatakan bahawa pihak Neelofa mahu memberi bantuan melangsaikan kompaun berkenaan. Ianya disahkan oleh isteri kepada penjual burger tersebut iaitu Norlaili. Kata Norlaili lagi, selain pihak […]

Continue Reading