Pelik ibu selamba je intai lepas tu tangkap gambar dalam bilik menantu. Habis dekat semua jiran dia hantar gambar tu. Terkedu menantu bila dapat tahu rupanya ini punca mak buat mcm tu.

Assalamualaikum. Foto sekadar hiasan. Jarang kita dengar masalah mak mertua dengan lelaki menantu kan. Yang selalu kita dengar adalah. Menantu perempuan hantu, hahaha. Aku berumur 24. Anak perempuan bongsu. Atas aku semua abang lelaki. Alhamdulillah. Allah uji aku dengan mak mertua hantu. Haha kenapa cakap Alhamdulillah, sebab orang kata kalau diberi ujian pun kena ucap […]

Continue Reading

Mertua selalu tuduh menantu rampas ank lelaki darinya. Raya pertama lepas je mertua call tengok muka suami tengah tahan nangis. Petang tu terus tak jadi nak balik beraya. Rupanya sampai macam ni mertua cakap pada suami.

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum. Aku Mimi, sudah berkahwin, ada seorang anak. Aku ceritakan sikit latar belakang aku. Aku berkahwin atas restu kedua pihak. Walaupun pada mulanya, memang ada konflik antara ibu dan bakal ibu mertua aku (mertua aku marah mak aku tanpa usul periksa dan salah dari anak diaorang sendiri which is tunang aku masa […]

Continue Reading