Ramai yang terkejut bila Emma Maembong dedahkan ank berusia 5 bulan tapi dah pandai berdiri sendiri. Rupanya ini rahsia Emma yang ramai tak sangka.

Artis

Perkahwinan Emma Maembong dengan lelaki pilihan Shazli Azhar telah dikurniakan seorang anak lelaki Shariq Gabriel yang kini sudah mencecah usia 5 bulan. Apa yg mengejutkan adalah kongsian terbaru gambar Shariq di laman sosial instagram yg dibuka oleh ibu bapanya. Menunjukkan Shariq yang sudah mampu berdiri sendiri tanpa bantuan sesiapa.

Namun melihat kepada kapsyen gambar itu, Rupa-rupanya gambar itu hasil editan. Terdapat tangan yang dipercayai tangan Emma yg sedang memegang Shariq rupanya. Setelah di swipe ke sebelah baru ditunjukkan gambar sebenar.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet terkejut mula-mula kerana umur baru 5 bulan sudah boleh berdiri.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Muat Naik Video Paksa Anak Untuk Meniarap. Sekali Ini Respon Warganet Pada Laman Ig Emma Maembong.

Sejak menimang cahaya mata, pelakon Emma Maembong sering memuat naik aktiviti dan gambar anaknya di laman media sosial. Malah, dia turut menyediakan satu laman akaun rasmi khas anaknya sendiri, @shariqgabriel. Baru-baru ini Emma memuat naik sebuah video yang menunjukkan anaknya sedang dalam fasa belajar meniarap sambil Emma di tepi memberi semangat pada anaknya untuk lebih kuat untuk meniarap.

Kapsyen pada posting tersebut berbunyi, “Mama ajar saya cara nak merangkak, terima kasih mama,” Apabila menjengah ruangan komen, ada segelintir warganet menegur Emma untuk tidak memaksa anaknya meniarap selepas melihatkan keadaan anaknya seperti belum bersedia lagi untuk fasa meniarap.

Kami yakin, setiap ibu mahukan yang terbaik untuk anak mereka. Meniarap atau tummy time pun bagus untuk anak asalkan dipantau ibu bapa kan? Jadi, kita doakan anak Emma dalam keadaan baik-baik saja. Terdahulu Emma Maembong dikritik muat naik gambar pam susu badan di tempat awam

Pelakon Emma Maembong menerima kritikan warganet kerana memuat naik gambar dirinya berjalan di luar dengan pam susu badan diikat pada seluar jeansnya. Gambar tersebut dikongsinya di Instagram beliau pada Jumaat (29 Jan). Beberapa warganet tidak puas hati dengan pilihan aksesori pelakon yang baru sahaja bergelar ibu itu. Mereka memberi komen negatif sehingga pelakon tersebut terpaksa menutup ruangan komen buat catatannya itu.

Menurut Malay Mail, kebanyakan komen berbentuk positif meskipun terdapat juga komen yang tidak begitu baik. Salah seorang warganet berkata Emma sepatutnya “malu” kerana mengepam susu badan di tempat awam, sementara seorang lagi berkata beliau merupakan “pengaruh buruk”.

Ada juga yang mengatakan bahawa Emma tidak sepatutnya melakukan demikian di tempat awam kerana ia “tidak sopan”. Pelakon berusia 29 tahun itu, yang nama sebenarnya Fatimah Rohani Ismail, belum lagi mengeluarkan sebarang kenyataan mengenai kontroversi ini walaupun kakaknya, Beby Maembong, tampil mempertahankan adiknya itu.

Menurut Beby, warganet yang mengkritik adiknya itu “berfikiran kotor”, lapor Malay Mail. “Sebagai ibu menyusu kita melakukan yang terbaik untuk bayi kita. Tapi kat komen Emma Maembong ramai yang otak udang cakap tak malu, tengah pam pun nak tunjuk. Yang komen tu mesti belum ada anak atau ustaz palsu yang baru nak up. Vodooo (bodoh) berguni-guni tau,” kata Beby Maembong, menurut laporan Malay Mail.

Beliau juga berpendapat bahawa gambar yang dimuat naik Emma itu tidak pelik atau salah sama sekali kerana beliau bukan menayang badan. Emma dan suaminya, Muhammad Shazli Azhar, menjadi perbualan ramai bulan lalu selepas diuji positif COVID-19.

Sumber :https://www.koolfm.com.my/

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Kecomelan Muka Anak Emma Maembong Jadi Bualan Dan Terima Pujian Orang Ramai. Tapi Ini Pula Yang Jadi Tarikan

Baru baru ini, semua sudah sedia maklum bahawa Emma Maembong yang merupakan pelakon telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki pada 8 November lalu. Dan sejak dari itu, Emma dan suaminya Muhammad Shazli Azhar sering berkongsi gambar bersama si comel yang baru lahir.

Membuat perkongsian,terdapat pelbagai komen positif yang diterima tentang kecomelan anak Emma Maembong. Terbaru dilaman instagram Emma terdapat satu video anak beliau.Video yang berdurasi beberapa saat tersebut telah mendapat perhatian ramai.good morning. today @shariqgabriel kasi mama n baba @shazli.a present in the morning  #emmamaembong #Emanizers @emanizers]

Tular Gambar Emma Maembong Buat Sesuatu Sambil Berjalan. Sekali Kakak Emma Tampil Pertahankan Emma

Terbaru,Emma Maembong telah terima banyak kritikan dari warganet yang tidak berpuas hati dengan foto yang menunjukkan dia mengepam susu badan. Namun begitu,Beby yang merupakan kakak kepada Emma Maembong tampil mempertahankan adiknya. Dalam foto tersebut,Emma kelihatan tersenyum sewaktu berjalan dan dalam masa sama sedang mengepm susu badan untuk anak sulungnya.

Kata Beby, tindakan yang dilakukan Emma itu tidak salah kerana tidak menampakkan perkara yang memalukan.“Sebagai ibu menyusu kita melakukan yang terbaik untuk bayi kita. Tapi kat komen Emma Maembong ramai yang otak udang cakap tak m4lu, tengah pam pun nak tunjuk.

“Eh yang komen tu mesti belum ada anak atau ustaz palsu yang baru nak up. Vodooooo (b0doh) berguni-guni tau.“Bagi saya tidak ada yang pelik dengan gambar ini. Tak ada nampak apa-apa atau tunjuk apa-apa pun. Sama ja macam normal Outfit Of The Day (OOTD). Jadi apa nak malunya?” tulisnya di Instagram Stories.

Kata ibu kepada tiga orang cahaya mata ini, dia juga akan mengep4m susu tidak kira di mana saja berada termasuklah di depan staff dan di pusat membeli belah.“Saya kat pusat membeli-belah sambil shopping pun masih boleh pam. Tengah kerja depan staff pun boleh pam.“Bukannya tunjuk tet** atau pegang pam tu. Kita pam demi anak,” tulisnya lagi.Hasil pemerhatian , Emma atau nama sebenarnya Fatimah Rohani Ismail mengambil tindakan dengan menutup ruangan komen di posting dirinya mengenakan baju berwarna biru itu.

Lepas Disahkan Positif Covid 19 Emma Maembong Dedahkan Kulit Makin Kering Dan Pedih. Mengejutkan Bila Emma Kongsikan Benda Ni Jadi Pada Ank Dia.

Pelakon Emma Maembong, 29, meluahkan kebimbangan selepas kulit badannya berubah menjadi kering sehingga berasa pedh. Menurut Emma atau nama sebenarnya, Fatimah Rohani Ismail, dia tidak pasti sama ada ia salah satu simptom virus Covid-19 atau tidak.

Susulan itu, Emma membuat keputusan untuk berjumpa dengan pakar kulit bagi mendapatkan rawatan. “Saya tak pasti adakah ini salah satu simptom atau tidak. Tapi sejak Emma kena Covid-19 kulit saya makin kering teruk dan pedih.

“Satu badan jadi teruk. Perlu pergi periksa dengan pakar kulit. Atau mungkin terlalu banyak vitamin?” tulisnya di Instagram Stories, semalam. Dalam masa sama, pelakon drama Cemburu Seorang perempuan mendedahkan anak lelakinya, Shariq Gabriel juga mengalami masalah kulit.

“Kakak saya @coddy_maembong kongsi video ini. Bagi tahu bayi saya pun kulit teruk tiba-tiba. Dan kakak saya kata, kuasa Allah connection mak dan anak kuat. “Kalau awak sedih kat sana, dia kat sini nangis. You guys are connected,” tulisnya lagi.

Difahamkan, Shariq dijaga oleh kakak Emma sehingga tempoh kuarantin kendiri tamat. Pada Khamis lalu, Emma memaklumkan dirinya dan suami, Muhamad Shazli Azhar dijangkiti Covid-19. Emma mendirikan rumah tangga dengan Shazli pada 20 Februari 2020. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang cahaya mata yang dilahirkan pada 8 November lalu.

Sumber: GEMPAK

Ramai Yang Pelik Bila Emma Maembong Dan Suami Positif Tapi Anak Negatif Covid 19. Sekali Emma Maembong Tampil Bersuara Bongkarkan Cerita Sebenar Buat Orang Ramai Terkedu.

Pada 14 Januari 2021, pelakon Emma Maembong dan suaminya, Shazli mengumumkan mereka disahkan posit1f COV1D-19. Bayi mereka pula negatif dan diserahkan kepada kakak Emma untuk dijaga sementara waktu.

Pada 18 Januari 2021, Emma telah membuka ruang untuk para peminatnya bertanya soalan di Instagram story. Antara soalan yang diterima adalah mengenai punca Emma mendapat virus tersebut. Soalan itu dijawab Emma dengan membuat video balasan.

Menurut Emma, beliau dan suami sudah menjaga garis panduan yang telah ditetapkan kerajaan, selain memakai pelitup muka serta menggunakan sanitizer. Bagaimanapun mereka tetap dijangkiti, oleh itu Emma tidak tahu apa punca yang menyebabkan hal itu berlaku.

Selain itu, ditanya mengenai sebab Emma ingin melakukan swab test, beliau memberitahu ia kerana Shazli mempunyai simptom, yang seterusnya mendorong untuk mereka membuat tindakan tersebut. Terdapat satu soalan tentang bagaimana bayi mereka negatif COVID-19, sedangkan Emma dan suami positif virus itu.

Katanya, beliau bersyukur akan perkara tersebut dan menganggap bayinya dijaga oleh Allah. Emma menambah, antara sebabnya juga adalah memberi susu badan kepada bayi, kerana ia mempunyai pelbagai vitamin yang bagus.

Berdasarkan video-video daripada Instagram story beliau, Emma masih menunjukkan kesihatan dirinya yang baik, Alhamdulillah. Semoga Emma dan suami akan sembuh secepatnya dan dapat bertemu bayi mereka semula tidak lama lagi.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: HOTFM

Hampir 10 Hari Tak Dapat Jumpa Anak Lepas Disahkan Positif Covid 19. Terkini Ini Yang Terjadi Pada Ank Emma Maembong Buat Warganet Sayu.

Pelakon drama Isteri Separuh Masa, Emma Maembong sebelum ini ada memaklumkan di laman Instagramnya mengenai dugaan melanda dia dan suaminya Shazli Azhar yang disahkan positif Covid-19. Terbaru, aktres berusia 29 tahun itu memuat naik satu swafoto yang memaparkan mereka sekeluarga. Ujian saringan dilakukan sebelum ini mengesahkan anaknya Shariq Gabriel negatif Covid-19.

Emma meluahkan rasa rindu terhadap anaknya yang berusia tiga bulan itu dan mengharapkan agar masa berlalu dengan pantas supaya dia boleh bertemu dengan putera sulungnya setelah sudah 10 hari ‘berpisah’ Selain itu menerusi perkongsian di Instastory,

anak kelahiran Terengganu itu meluahkan rasa bersyukur kerana mempunyai kakak untuk menjaga anaknya buat sementara waktu. Tambah Emma, kakaknya yang bernama Beby Maembong menjadi ibu susuan kepada Shariq atau mesra dipanggil Gabby. Posting luahan rindu pemilik nama Fatimah Rohani itu dibanjiri komen daripada warganet yang turut mendoakan agar segalanya dipermudahkan sekali gus dapat bertemu kembali dengan cahaya mata tercinta.

Tidak dinafikan menjadi seorang ibu dan berpisah sementara bersama anak merupakan momen yang sangat sedih, namun demi keselamatan ini merupakan jalan yang terbaik. Semoga Emma dan suami cepat sembuh!

Sumber: Instagram Emma Maembong

Menangis Tengok Ank Kena Buat Ujian Saringan Covid 19. Lepas Emma Dan Suami Disahkan Positif Covid 19 Mengejutkan Ini Pula Keputusan Ujian Swab Test Anknya.

Pelakon cantik, Emma Maembong telah memaklumkan menerusi Instagramnya bahawa dia dan suami disah positif Covid-19 selepas melakukan ujian saringan. Hal tersebut pastinya membuatkan Emma begitu risau apabila bayi sulungnya yang baru sahaja berusia dua bulan lebih turut terpaksa menjalani ujian saringan yang agak menyakitkan itu.

Menerusi perkongsiannya di Instagram anaknya Shariq Gabriel, dapat dilihat si kecil itu menangis sambil ditenangkan Emma yang turut sebak melihat bayinya terpaksa menjalani prosedur tersebut. Emma dan suami disahkan positif Covid-19

walaupun tiada sebarang simptom ataupun kontak rapat. Walau bagaimanapun, keputusan saringan ujian anaknya menunjukkan negatif dan membuatkan sedikit lega. Sehubungan dengan itu, Emma menasihatkan orang ramai supaya sentiasa menjaga protokol kesihatan dan ambil peluang melakukan swab test walaupun tidak mempunyai sebarang gejala.

Sumber: Emma maembong

Disahkan Positif Covid 19 Lepas Buat Ujian Saringan Di Rumah. Akhirnya Emma Maembong Tampil Bersuara Bongkarkan Punca Sebenar Buat Orang Ramai Tak Senang Duduk.

KUALA LUMPUR: Pelakon Emma Maembong dan suami, Muhammad Shazli Azhar disahkan positif C0VID-l9. Emma atau nama sebenar, Fatimah Rohani Ismail, 29, menghebahkan perkara itu melalui video yang dimuat naik di Instagram (IG), beberapa jam lalu.

Ujian calitan terhadap cahaya mata kesayangan Emma dan Muhammad Shazli, Shariq, tidak menunjukkan bayi berusia tiga bulan itu dijangkiti C0VlD-19. Foto IG Emma MaembongMuhammad Shazli turut memaklumkan dirinya positif c0VlD-l9 melalui IG.

Video berdurasi 41 saat dikongsi Emma menunjukkan pelakon drama Bicara Cinta itu melakukan ujian calitan di kediamannya. Dalam entri itu, Emma berkongsi: “Buat ujian calitan di rumah bersama @kumpulan_megaklinik_zahran. Bagus dan sangat profesional.

“Mereka boleh datang ke rumah dan melakukan ujian itu. Terima kasih juga kerana menyalurkan maklumat yang kami perlukan. “Saya tidak menunjukkan sebarang simptom tetapi keputusan ujian adalah positif. “Walaupun rasa sihat, saya sarankan buat pemeriksaan kerana kita tidak tahu apakah dijangk1ti atau tidak.

“Jaga diri dan patuh prosedur operasi standard (SOP),” katanya. Sementara itu, Muhammad Shazli yang juga juruterbang, bersyukur kesihatannya semakin pulih. “Hasil ujian menunjukkan saya positif. Bagaimanapun, Alhamdulillah, keadaan bertambah baik. Jaga keselamatan dan patuhi SOP,” pesannya.

Sumber : Berita Harian

Emma Maembong Baru Je Habis Pantang Tiba Tiba Suami Dah Minta Benda Ni. Mengejutkan Ini Respon Dari Emma Maembong.

Baru sebulan bergelar ibu kepada seorang anak lelaki yang lahir pada 8 November lalu, pelakon Emma Maembong berkata suaminya, Muhammad Shazli Azhar meluahkan hasrat untuk menambah cahaya mata lagi. Ujarnya, sejak memiliki cahaya mata, suaminya lebihkan anak mereka dan jika anak mereka merengek atau menangis, suaminya akan resah dan bimbang akan keadaan putera mereka. Kata Emma lagi, dia tidak menolak andai dikurniakan rezeki zuriat lagi.

“Sejak kami ada anak, suami sudah tidak pedulikan saya lagi. Anak pula yang ditanyakan. Kalau waktu tidur pun dengar anak merengek atau menangis, suamilah yang resah lain macam. “Dia mula jadi bimbang dan bertanya keadaan anak. Dalam pada itu, sempat juga beritahu hendak tambah zuriat lagi. Insya-Allah ada rezeki, kami tidak menolak untuk menambah keturunan,” katanya kepada BH Online.

Emma berkata dia sangat beruntung kerana memiliki 19 anak saudara yang pernah diasuh, jadi tidaklah kekok untuk dia menguruskan anak sendiri. “Nasib baik saya sudah biasa melayan kerenah dan mengasuh anak saudara. Jadi, saya tidak kekok menguruskan anak sendiri. Saya tidak canggung memandikan anak dan melakukan pelbagai kerja lain. Saya tidak serabut atau hilang arah memikul tanggungjawab sekarang,” katanya.

Dalam pada itu, Emma akui tidak menyangka dirinya kini sudah bergelar ibu. Ujarnya, sudah dalam dia impikan untuk mempunyai keluarga sendiri dan bersyukur dikurniakan suami yang penyayang.

“Dahulu saya tengok gelagat adik-beradik atau kawan menjadi ibu, sekarang saya sendiri melaluinya di depan mata. Saat yang sudah lama impikan untuk memiliki keluarga dan anak sendiri datang dengan penuh kemanisan.

“Syukur Tuhan kurniakan suami yang baik dan penyayang. Sekarang, saya sudah ada hero pula,” katanya. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber : BHARIAN ONLINE via ROTIKAYA 

Muat Naik Foto Emma Maembong Bersama Ank Tiba Tiba Wajah Ank Jadi Buah Mulut Warganet. Siap Kaitkan Dengan Zizan Razak Lagi. Rupa Rupanya Ini Punca.

Memaklumkan isterinya Emma Maembong telah selamat melahirkan bayi lelaki pada 8 November lalu, suami kepada pelakon tersebut iaitu Shazlin Azhar tampil mendedahkan gambar cahaya mata sulung mereka di laman Instagram miliknya.

Perkhabaran itu meraih pelbagai kata pujian daripada pengikut pelakon tersebut dan tidak terlepas menzahirkan ucapan tahniah atas anugerah Allah SWT yang tidak ternilai itu. Malah perkongsian itu juga telah menamatkan segala teka teki dan tanda tanya peminat mengenai desas-desus isterinya dilaporkan sudah bersalin oleh beberapa portal media semalam.

Rentetan itu, sebaik sahaja pihak kami berkongsi semula foto zuriat mereka di laman Facebook BeautifulNara, ramai dalam kalangan warganet dilihat tidak henti-henti memuji kecomelan bayi tersebut. Selain menitip kata-kata pujian, ada pula yang tampil bersuara dan mengutarakan pendapat bahawa hidung anak lelaki mereka mirip bekas teman lelaki Emma iaitu pelawak Zizan Razak.

Bagaimanapun, wujud segelintir pihak seakan menyelar kenyataan itu dan menyatakan bahawa bayi tersebut mengikut rupa paras bapanya yang berhidung mancung. Terdahulu, Harian Metro melaporkan Emma Maembong sudah selamat bersalin dan mengadakan majlis doa selamat serta aqiqah bayi mereka. Untuk rekod, Emma telah sah berkahwin dengan Shazli di sebuah premis acara di Bukit Damansara, pada 20 Februari lalu. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Sumber: beautifulnara

Lepas Je 3 Minggu Nikah Tak Sangka Pulak Saya Dah Jadi Macam Ini. Emma Maembong Dedahkan Sesuatu Ketika Memegang Bayi Di Atas Pangkuannya Sehingga Mendapat Perhatian Warganet.

Pelakon Emma Maembong mendedahkan dirinya selalu mengimpikan sebuah keluarga sendiri. Malah, rasa teruja itu sering hadir andai mendukung permata hati kakak atau abangnya yang baru lahir. Menitip kata di Instagram, Emma turut menzahirkan rasa syukur selepas dikurniakan rezeki zuriat selepas lebih tiga minggu mendirikan rumah tangga.

“I have always wanted a family of my own. Everytime i hold a newborn baby of my sister or brother mesti akan ada butterflies in my stomach. “Masa ni after 3weeks of my nikah i didn’t expect yg i dah pregnant and baru start rasa nausea n pening. all i really want to say is. “Alhamdullilah. We plan, and Allah plans..indeed Allah is the best of planner,” tulisnya pada perkongsian video yang merakamkan dirinya memangku bayi pada hari bahagianya.

Muat naik itu ditonton lebih 700,000 kali bersama ratusan komen yang rata-ratanya tidak sabar menantikan ahli keluarga baru dalam hidupnya selain mendoakan agar dipermudahkan urusan. Imbas kembali, Emma mendirikan rumah tangga bersama lelaki pilihannya, Muhammad Shazli Azhar pada 20 Februari lalu.-MH

Foto: Instagram Emma Maembong

Emma Maembong buat satu pengakuan setiap hari jam 3 pagi dia akan bangun dan mintak benda ni dekat suami dia. Mengejutkan tk sangka sampai macam tu sekali perangai Emma.

Sedang meniti fasa tempoh kehamilan pasti ia memberi banyak pengalaman manis dan pahit buat mereka yang bakal bergelar ibu bapa. Baru-baru ini Emma Maembong berkongsikan pengalamannya berbadan dua yang asyik terasa lapar.

Kata Emma lagi, dia akan terjaga dari tidur pada jam 3 hingga 4 pagi kerana lapar sangat. Ujarnya, disebabkan itu suaminya sudah bersiap sedia membelikan makanan untuknya jika terjaga pada waktu tersebut Turut berkongsikan videonya sedang menikmati makanan, ramai yang memuji Emma tetap cantik meskipun baru bangun tidur.

Kata warganet lagi, itu perkara normal ketika hamil dan mungkin kerana anak dalam kandungan yang lapar. Malah, ada dikalangan warganet berkongsikan pengalalaman mereka sering terjaga lewat malam lebih-lebih lagi apabila tinggal beberapa bulan sahaja lagi tibanya waktu bersalin.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: rotikaya

Perut Tiba Tiba Sahaja Mengeras. Emma Maembong Bongkarkan Kejadian Sebenar Yang Berlaku Dan Ini Tindakan Drastik Yang Emma Buat Untuk Redakan Keadaan

Pelakon Emma Maembong yang kini hamil enam bulan melalui detik mendebarkan apabila perutnya tiba-tiba mengeras.Menurut Emma, kejadian itu berlaku sewaktu dia sedang menjalani penggambaran.Emma yang merasai perubahan pada bahagian perutnya itu terus mengambil langkah berjaga-jaga dan berehat seketika.

Posting itu juga disertakan video pendek merakamkan dirinya sedang duduk sambil mengusap perutnya.“Masa ni tengah sh00ting dan tiba-tiba perut saya rasa keras. Jadi duduk rehat-rehat dulu, sakit sangat-sangat tapi cuba tenang dan selawat.“Urut-urut perut sikit, lepas beberapa minit… Alhamdulillah okay dah. Jadi mulakan kerja balik,” kongsinya menerusi posting terbaharu di akaun Instagramnya hari ini.

Menerusi ruangan komen, rata-rata pengikutnya mendoakan kesejahteraan Emma dan bayi dalam kandungan sentiasa berada dalam keadaan sihat.“Jaga kesihatan jangan stre3ss. Bagus Emma berselawat selalu,” tulis @maksuu6“Sama macam saya, kadang-kadang tu sebab terlebih kerja lepas tu baby mengeras, baring, relax usap-usap dia, minum atau makan sikit okay dah. Jaga diri mummy dan baby,” komen @niniee8Terdahulu, Emma, 27 dan Shazli, 32, telah melangsungkan perkahwinan pada 20 Februari di sebuah premis acara di Bukit Damansara.-vanilla