Dua minggu lagi nk kahwin terkejut tetiba ada org chat. Org tu bagitau yg dia dah sentuh dah tidur sekatil dengan tunang laki ni. Tahu tanda lahir tunang laki ni kat mana. Laki ni tergamam dan akhirnya ini yg dia lakukan.

GAMBAR SEKADAR HIASAN.Aku dah graduan UIA. Cerita ni memang cerita betul hidup aku sendiri. Bukan nak membuka pekung di dada, tapi ada mesej yang ingin aku sampaikan. Dekat UIA aku kenal sorang sister, lama kenal berkawan selama 2 tahun. Lepas grade dan masing2 dapat kerja kiteorang plan untuk kehidupan seterusnya, kahwin. Lepas grad, alhamdulillah both […]

Continue Reading

2 tahun bertunangg tk pernah buat benda terkutuk. Tapi disebabkan nk lepaskan nafsuuuu lelaki ini bela gadis simpanannn. Lepas 6 bulan kahwin akhirnya kantoi semuanya. Tergamam bini bila tahu perangai sebenar suami.

Foto sekadar hiasan. Terima kasih kerana menyiarkan penulisan saya ini. Saya terpanggil untuk menulis atas tulisan cik Rohana dalam luahannya di IIUMC, (Patut Ke Dia Jadi Suami Aku?). Saya pernah lalui macam yang cik lalui, cuma kisah saya sedikit berbeza dengan cik. Saya sama macam cik tak pernah bercinta. Minat dalam diam tu Pernah. Biasalahkan […]

Continue Reading