Liza Hanim dedah Bad Indigo tak nak guna duit Kwsp untuk rawatan, tak sangka dia simpan duit tu untuk ni

Penyanyi Liza Hanim mendedahkan dia dan suami, Shahrin Samsudin ada menasihati Allahyarham Bad Indigo untuk melakukan rawatan jantung. Ketika ditemui, Liza berkata arwah bagaimanapun enggan melakukan rawatan tersebut meskipun mempunyai wang simpanan dalam akaun KWSP (Kumpulan Wang Simpanan Kerja). Menurut Liza, arwah enggan menggunakan wang tersebut kerana mahu menyimpan untuk masa depan anak-anaknya. “Pertama kali dia jatuh sakit waktu itu kami di pejabat, dia nampak lemah sangat ketika itu. Tapi badan masih semangat lagi, kemudian suruh dia baring sebelum di bawa ke hospital.

Bila dekat hospital tu baru tahu yang sebenarnya dia ada masalah jantung. Saya dan suami ada menasihati dia untuk buat Stend jantung, tapi dia kata dia tak mahu buat. Dia nak simpan duit KWSP untuk anak-anak, dia tidak mahu usik duit itu. Liza berkata demikian ketika ditemui di Tanah Perkuburan Islam Seksyen 9, Kota Damansara, pada Jumaat. Dalam masa sama, pelantun lagu Siapa Sangka Siapa Menduga itu berkata dia akan sentiasa mengingati kenangan bersama arwah dalam hatinya.

“Hidup perlu diteruskan, arwah tetap ada dalam hati saya dan suami. Kami yang hidup semua kena kuat. Selama mana saya kenal dengan suami saya, selama itu saya kenal dengan arwah. Arwah pun bekerja dengan syarikat saya selama 10 tahun lebih. Saya tahu yang dia sakit.” Semalam, Allahyarham Bad atau nama sebenarnya Badrul Izhan Yeop Abdullah dilaporkan pergi menghadap illahi di tempat kerjanya di Ampang kira-kira jam 7 malam. Sekadar info, Bad bergelar bapa tunggal sejak 2010 dan dikurniakan dua cahaya mata, Rayyan, 14, dan Rania, 13.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.