Kali ni giliran Cik B pulak, ramai yang terkejut bila Cik B pun buat video Asoka Challenge

Trending baru-baru ini, ‘Asoka Challenge’ iaitu penghasilan sebuah video solekan dengan teknik suntingan transisi yang menggunakan salah satu runut bunyi dari filem Bollywood, Asoka. Ramai selebriti dan personaliti media sosial tempatan turut mengikuti trend tersebut. Menerusi video yang dimuat naik di TikTok, anak kepada ushawan terkenal Datuk Seri Vida iaitu Cik B tidak ketinggalan untuk menghasilkan video ‘Asoka Challenge’. Klik sini untuk lihat video.

Pada awal video tersebut, kelihatan Cik B atau nama sebenarnya Nur Edlynn Zamileen Muhammad Amin memakai baju berwarna putih dan wajahnya sengaja dicomotkan sehinggalah terhasilnya solekan sempurna. “Asoka versi saya, dipaksa oleh mama.” Tidak cukup dengan itu, video berdurasi selama satu minit 30 saat tersebut diteruskan dengan transisi solekan yang lebih menarik. Untuk solekan kedua ini, remaja berusia 19 tahun itu kelihatan manis dengan busana serba merah dan mengenakan aksesori tradisional India.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet memuji usaha keras yang dilakukan Cik B dan seluruh pasukannya yang menjayakan penghasilan video tersebut. Dalam masa yang sama, mereka juga menyifatkan ‘Asoka Challenge’ tersebut adalah versi yang paling comel pernah dihasilkan. “Asoka paling comel. Hilang watak ganas dia.” “Energy dia macam bukan kena paksa.” “Part jari-jari comel sangat.” “Buat trend Asoka terpaksa so kunyah lirik pun terpaksa.” “Cik B in character, cantik sangat dengan make up tu.”

Sementara itu, tinjauan mendapati Cik B dan ibunya turut berkongsi di sebalik tabir pembikinan video tersebut yang difahamkan mengambil masa dari malam hingga ke subuh. Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.