Pelik tapi benar, nenek mempunyai 50 orang suami selang giliran bermalam 5 orang seminggu

Pelik tapi benar, seorang wanita berusia 50 tahun yang mesra digelar dengan nama Nenek Siti mengejutkan ramai dengan cita-cita peliknya yang mahupun 100 orang suami. Namun hingga kini, dia baru mempunyai 50 orang sahaja yang mana suami pertamanya juga mengizinkan perkahwinan itu berlaku.

Ketika diziarahi seorang pendakwa bernama Gus Syafaat Baihaqi, pasangan tersebut akui pernikahan ramai itu adalah atas tujuan ekonomi keluarga meskipun amalan sebegitu jelas-jelas bertentangan dengan agama Islam. Ditanya tentang giliran bermalam, Nenek Siti berkata 49 orang suaminya yang tinggal berjauhan akan datang ke rumah mereka secara berlima-lima setiap 7 hari.

Setiap kali suami-suami itu datang melunaskan nafkah batin, suami pertama Nenek Siti akan bersengkang mata di luar rumah. Di usia yang semakin lanjut, wanita tersebut bagaimanapun akui masih mampu memberikan layanan sewajarnya kepada mereka semua. Lebih pelik lagi, rupanya suami pertama Nenek Siti turut mempunyai 4 orang isteri lain.

Melihat kehidupan pelik pasangan tersebut, penduduk sekitar sempat mempunyai tanggapan mereka mengamalkan ilmu hitam. Tambahan pula, setiap orang yang melintasi hadapan rumah mereka pasti akan pergi selamanya. Namun persoalan itu enggan dijawab secara jelas memandangkan ia agak bersifat peribadi. Lantaran suami pertama tidak mampu membiayai kehidupan Nenek Siti, ia menjadi punca utama mengapa mereka memilih kehidupan begitu.

Sumber: Kisah Dunia. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.