Leona mimpi keluar dengan Syed Saddiq, sekali ni pula respon dari Azhar Sulaiman

Sebelum ini, pempengaruh media sosial, Kasih Iris Leona berkongsi momen lucu di mana ahli parlimen Batu Pahat, Syed Saddiq tiba-tiba muncul dalam mimpinya. Susulan itu, ada individu bertanyakan kepada bapa Leona yang merupakan pelakon Azhar Sulaiman adakah merestui jika mereka bercinta “Behar (Azhar), restu tak Leona and Syed Saddiq? Macam sesuai,” tanya individu itu.

Dengan seloroh, Azhar menyatakan bahawa semoga Syed Saddiq tabah untuk menghadapi ujian jika hidup bersama anak perempuannya itu. “Semoga Syed Saddiq akan bertabah menghadapi liku-liku hidup bersama Mekna (Leona),” balasnya. Terdahulu, Leona mendedahkan bahawa rakan baiknya mempunyai hubungan dengan kekasihnya mendapat perhatian warganet.

Sumber: Xtra. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.