Muat naik video gambar 27 tahun dengan ank, sekali ramai yang minta tips awet muda pada Maria Farida

Pelakon, Datin Seri Maria Farida mencuri perhatian menerusi satu hantaran dimuat naik di TikTok. Menerusi hantaran tersebut, Maria menitipkan ucapan istimewa buat anaknya yang menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-27 tahun. Pemilik nama Maria Farida Atienza ini dilihat memuat naik beberapa foto kenangan bersama anaknya sejak dilahirkan. Apa yang menarik perhatian ialah, raut wajah serta kecantikan pelakon yang sudah berusia 55 tahun ini sama sekali tidak berubah. Malah, seakan tidak dimamah usia. Klik sini untuk lihat video.

Hantaran tersebut telah meraih perhatian wargamaya yang rata-ratanya memuji kecantikan Maria. Segelintir warganet turut meminta petua dan tips awet muda agar kekal cantik seperti Maria.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.