Teruk kena kritik dengan warganet, terkejut bila Andika Putera ugut nak sebarkan video bersama dengan bekas isteri

Pempengaruh media sosial, Andika Putera didakwa pernah mengugut bekas isterinya, Ananda Natasha untuk menyebarkan video intim mereka berdua. Menerusi video yang dikongsikan di TikTok, Natasha mendakwa ugutan tersebut mula terjadi selepas dia meminta Andika untuk melunaskan hutangnya yang berjumlah RM600. “Dia pernah ugut saya sebelum ni nak viralkan video bersama dia. Nampak tak, yang ugut mengugut tu terjadi sebabkan dia ugut saya jadi saya buat benda yang sama.” Klik sini untuk lihat video.

Lebih mengejutkan apabila Natasha berkongsi bukti perbualan di Untuk info, selama empat tahun mendirikan rumah tangga, pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang bernama Alisha Puteri. WhatsApp yang menunjukkan ugutan Andika terhadapnya. “Saya senang je. Awak ugut saya, lepas saya bayar hutang. Video *** awak, ada je lagi. Saya viralkan nanti, video tu nampak muka awak je, tak nampak saya.”

Susulan daripada perkongsian tersebut, akaun Instagram Andika mula dibanjiri komen wargamaya yang mengkritik tindakan jijiknya yang mahu menyebarkan video privasi bersama Natasha. Mereka menyifatkan Andika tidak sepatutnya berbuat demikian kerana ianya membuka aib masing-masing. Untuk info, selama empat tahun mendirikan rumah tangga, pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang bernama Alisha Puteri.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.