Bekas suami nafi main kayu tiga, tak boleh berdiam sekali Ananda Natasha dedah bukti mesej siap bersayang sayang

Kecoh diperkatakan sejak semalam adalah pempengaruh Andika Putera didakwa curang oleh bekas isterinya yang juga personaliti media sosial iaitu Ananda Natasha. Andika bagaimanapun menafikan dakwaan berkenaan malah menganggapnya sebagai satu fitnah. Namun, Natasha tidak berdiam diri dengan bertindak memuat naik bukti perbualan daripada sebuah telefon bimbit yang dipercayai antara bekas suaminya itu dengan seorang wanita.

“Dah bersayang-sayang, ‘baby’ bagai..tak curang ke? Belum tunjuk yang tahun 2020 tau, sebelum ada Alisha lagi. Ingat tak bulan 9 terkantoi yang ini? Nak saya ‘spill’ satu satu ke?” Bukan itu sahaja, difahamkan Natasha juga berhubung dengan suami wanita yang didakwa mempunyai hubungan dengan Andika. “Suami perempuan tu pun tak menafikan kecurangan tersebut, nak nafikan apa lagi?”

Natasha menerusi pendedahannya sebelum ini mendakwa bekas suaminya itu pernah berlaku curang bersama staf mereka dan juga seorang wanita berstatus isteri orang. Terdahulu, desas-desus yang mengatakan mereka sudah bercerai akhirnya terjawab apabila Natasha dan bekas suaminya dilihat hadir bersama ke mahkamah dan kemudian memaklumkan perkara tersebut di media sosial.

Sebelum itu, meskipun tidak menyatakan secara terperinci tentang status perhubungan mereka namun rata-rata warganet mendakwa pasangan itu telah berpisah selepas jarang dilihat bersama. Untuk info, selama empat tahun mendirikan rumah tangga, pasangan itu dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang bernama Alisha Puteri.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.