Setelah sekian lama menyepi, terkejut tengok bila tiba tiba Nonny Nadirah shave rambut sampai botak

Pelakon dan penyanyi Nonny Nadirah kembali menjadi tumpuan warganet apabila memuat naik video dirinya sedang ‘shave’ rambut sehingga botak. Menerusi rakaman video yang dikongsikan, Nonny kelihatan membuka bajunya dan memakai bedak terlebih dahulu sebelum bertindak memotong rambutnya itu sehingga botak. Klik sini untuk lihat video.

Meskipun tidak memberi penerangan secara terperinci mengenai sebab dia bertindak sedemikian, pelakon drama ‘Melankolia’ ini hanya menulis kapsyen ‘Twinnies’ di posting tersebut. Berikutan daripada itu, timbul pelbagai persoalan yang bermain di dalam fikiran warganet berhubung tingkah laku Nonny itu. Sebelum ini, Nonny mendakwa wajahnya senget sebelah akibat terkena gangguan sihir sejak tiga tahun lalu. Hasil mengamalka bacaan dari ayat al-Quran, Nonny bersyukur dia sudah pulih daripada gangguan tersebut.

Sumber: OhBulan. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *