Ada individu yang luah rasa menyampah sebab Kieda kritik cara pakaian lelaki mandi di kolam

Tular di aplikasi X apabila seorang individu meluahkan pendapatnya mengenai sikap pempengaruh dan usahawan, Kieda Crepe yang dikatakan cuba untuk mengkritik orang lain. Menerusi ciapan di X, individu itu mendakwa Kieda cuba mengkritik orang lain namun apabila orang luar mengecam tindakannya, wanita itu mula meninggalkan kata-kata simpati.

“Kieda ni dia kata kat orang tak apa, kalau orang kata kat dia, terus cakap dia tak kacau hidup orang,” luahnya. Sementara itu, di ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa kurang senang selepas menonton video tersebut dan menyatakan bahawa itu adalah etika berpakaian yang sepatutnya dipatuhi ketika mandi di kolam renang. Antara komen yang ditinggalkan:

Sehingga kini, hantaran itu meraih lebih 135,700 ribu tontonan dan 795 tanda suka. Terdahulu, Kieda berkongsi video merakamkan dirinya bersama suami menemani anak-anak mereka bermandi-manda di kolam renang sebuah hotel. Dalam video itu, Kieda berkongsi pendapatnya di mana dia dan suaminya ternampak dua lelaki memakai seluar renang yang menampakkan bentuk alat sulit mereka ketika mandi di kolam renang. Situasi itu sekaligus membuatkan mereka berasa malu melihatnya.

Sumber: Gempak. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan ber tanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggung jawab anda. Sementara itu, anda boleh baca juga kisah kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *