Lama menghilangkan diri ini keadaan terkini Eja buat ramai yang terkedu, rupanya sebab ni dia dah tak terima tawaran berlakon

Artis

Siti Shahrizad Sharifudin atau lebih dikenali sebagai Eja merupakan seorang pelakon wanita Malaysia yang cukup berbakat. Beliau yang dulu kalanya juga merupakan pengacara Roda-Roda Impian di Astro Ria dari 1999 sehingga 2003. Pelakon berbakat besar ini pernah memenangi anugerah untuk kategori Pelakon Wanita Terbaik Festival Filem Malaysia yang ke-24. Namun sudah agak lama pelakon berwajah manis ini menghilangkan diri dalam dunia industri. Bagaimanapun Eja sama juga seperti yang lain apabila dia juga ada memuatnaik gambar-gambar Hari Raya baru-baru ini di media sosial cuma dia kurang aktif dalam dunia lakonan mahupun mengacara.

Di dalam posting tersebut, Eja bersama dengan anaknya Eishal hanya berbaju kurung moden berona pink yang kini meningkat remaja. Begitu cantik dan simple penampilannya. Rata-rata rakan artis juga turut memuji kecantikan dua beranak itu. “Kini saya lebih suka bersendiri jauh dari sorotan lampu glamor yang pernah dikecap dahulu. Memang ada mendengar kata-kata kecil saya sudah tidak mahu bergaul lagi atau sudah sombong. Saya bukan begitu, sebenarnya mahu betul-betul manfaatkan masa yang bersisa dengan Pencipta, suami dan anak.”

“Apa yang pasti, tumpuan utama Eja sekarang adalah kepada keluarga dan anak perempuannya, Nur Eishal. Apatah lagi, anak tunggal Eja kini sudah meningkat remaja dan memerlukan sepenuh perhatian daripadanya sebagai ibu.” Demi memastikan anak tersayang menerima didikan sebaiknya, Eja sanggup tidak menerima sebarang tawaran berlakon dan tidak terlibat dengan apa-apa aktiviti. Besar sungguh kasih sayang seorang ibu! Disifatkan seorang selebriti yang cukup menjaga privasi diri, Eja merupakan isteri kepada usahawan Mohd Silahuddin Jamaluddin.

Mengimbas kembali pengakuan Eja berhubung imej dan penampilan diri ke arah yang lebih sopan, ini jawapan telusnya. “Syukur alhamdulillah bila usia begini Allah memberi hidayah dan petunjuk untuk Eja menuntut ilmu. Dan alhamdulillah banyak mereka-mereka di sekeliling ini membantu Eja untuk mendalami ilmu agama dan juga mereka memperkenalkan Eja dengan yayasan. Apapun, semoga Eja terus berbahagia bersama keluarga tercinta.! Sumber, IG Eja78. PERHATIAN, Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published.