Ramai yang tertanya sebab sebenar Tokti tidak masuk GV9, sekali juri tampil dedah pendapatnya terhadap bakat Tokti

Menerusi halaman tiktok, tvlar kenyataan daripada juri juri tetap tentang mengapa Dato’ Sri Siti Nurhaliza tidak memasuki konsert Gegarvaganza. Antaranya, Tokram mengatakan yang Siti mempunyai bakat yang amat besar. Menurut beliau, sepanjang 3 tahun dia bekerja bersama Dato’ Siti, dia merasakan yang Siti mempunyai bakat yang luar biasa lebih daripada penyanyi lain di Malaysia.

Tambahannya lagi, dia berkata yang Siti seorang yang cekal dan semangatnya itu sungguh besar apabila berdepan dengan apa jua keadaan. Menurut satu lagi juri tetap, Hetty Koes Endang mengatakan yang setakat ini belum ada lagi pengganti Siti Nurhaliza. Menurutnya, dia berkata yang Siti Nurhaliza mempunyai pakej yang lengkap daripada aspek vokal, paras rupa dan sangat bersahaja.

Reaksi warg4net

KaKa:Juri² nya pon nnt org Msia jgak..cer bg juri Hollywood yg xknal Siti, then pnynyi kita yg lain pn join, ak xrsa Siti akn menang..Industri Msia ni xjjr. henny:tokti tu kalau masuk gv. habis semua anugerah cuckoo dengan digi ke adabi ke semua dia tapau. ranking no syatu lah dekk HAHAH. Faizul:Sbnrnya, xda yg berani nk comment nyanyian siti nnti.. Sbb yg nk komen tu pn blum tentu mahir bernyanyi more than siti did.

Muhammad Haziq Md Saleh:siti pun taknk masuk nya hahahah. daouism💦:kalo ct masuk..cabaran de mungkin lagu omputeh..sbb suara de sesuai ngn lagu mlayu. nowwa:tokti auto menang….sapa yg boleh lwan suara tokti di malaysia ni….luv tokti…..aura dia lain mcm. delover:ya btl,tokti dgn suara yg tersendiri dan power voice yg xdpt org lain tandingi.

Suara tokti memang tiada tandingan. Beliau mempunyai kelunakan suara dan ketinggian vokal yang tiada dekat penyanyi lain. Mungkin bukan hari ini, tapi suatu hari nanti akan ada yang mampu tandingi beliau. Apa-apa pun, min doakan yang terbaik untuk tokti. Moga terus sihat dan kekal aktif menghiburkan peminat. Jangan lupa komen yang baik-baik yaa.. Sumber, IG | TT