Bekas suami tampil dedahkan kisah lama, sekali ini yang Fatin Afeefa balas buat ramai terkedu

Baru-baru ini hangat diperkatakan apabila pelakon Fatin Afeefa seolah b.3rang dengan tindakan bekas suaminya, Adam Shahz yang didkwa membuka kisah pisah mereka dan pemberian nafkah anak-anak. Fatin dilihat ada memuat naik satu paparan komen yang ditinggalkan pada satu posting TkTok bekas suaminya.

Menerusi entri itu, Fatin menafikan dkwaan ditulis bekas suaminya itu serta menyifatkan ianya sebagai ftnah. Fatin turut mendedahkan, bekas suaminya itu tidak memberi nafkah pada anak-anak mereka selama 4 tahun.

“Just in case tak jumpa comment I dekat video sebelah, this is my reply. Dah la menipu, ajak orang tambah dosa, ftnah lagi. Itu je la mampu pun. Dah tua dah… dah dah la tu, move on la… 5 tahun dah. Kesian la kat girlfriend tu, tak habis-habis dengan ex-wife,” tulisnya.

Sementara itu, Adam didkwa ada menyatakan hak penjagaan anak-anak jatuh kepada bekas isteri dan dia memberi nafkah setiap bulan pada anak-anaknya.

“Kami berpisah. Isteri dapat hak jagaan anak penuh kerana anak kami 2 orang berumur 5 tahun dan 3 tahun. Saya membayar nafkah anak bulanan seperti mahkamah arahkan dan saya dapat hak lawatan. Isteri tidak bekerja pada masa itu. Saya tidak mau campur urusan peribadi isteri saya ada pasangan baru atau hidup barunya asalkan dia dapat menjaga anak-anak dengan baik. Dia ada hak untuk hidup bahagia cara dia,” tulisnya. Terdahulu, Fatin mendirikan rumah tangga dengan pelakon Adam Shahz pada tahun 2013 namun berpisah pada 2017. Sumber, XTRA